Böyle Bir şey söz konusu Olmaz benim için Mesajımı Gören Direk hemen yazmak zorunda Değil Kişi belki müsait değildir başka bir şeylerle meşguldür Yazamaz her görüldü atmak müsaitim demek değil Beklerim ama çok aşırı uzun yazmazsa O zaman o zaman tepkim Olur Bilerek görüldü atmak Terbiyesizlik
Mesajlaşmayı sevmeyen biri olarak min 3 4 saat sonra dönüş yaptığım için bana da geç dönüş yapılması hoşuma gider. Bu sayede mesajlaşma sayısı oldukça azalıyor malum. Zaten ben genelde mesaj atanı ararım, uzun uzun uğraşmak istemem.
Bana görüldü atar ama aktif olursa bu beni üzer, diğer türlü işi gücü vardır tüm gün benimle yazışıcak hali yok adamın 😄 atsın görüldü sonra gelsin anlatsın anlarım ben
Böyle şeyleri sürekli olmadığı takdirde sorun yapmam, sonrasında ya da öncesinde sebebini söylemesi yeterli. Müsait olduğu herhangi bir zaman diliminde yazabilir, özel bir ilişkiyse yapabildiği kadar vakit ayırmalı elbette, bunu beklerim fakat yoğun olur, işi olur anlarım bunu…
Mantıklı bir neden veya mesaja dönerken mazereti, ya da kusura bakma gibi latife bir sözle başlaması telafi edebilir. Tatlı söz bir çok şeyi telafi eder. Üslub çok önemli
bana maksimum 6 saat sonra cevap vermişti şimdi başkasına 10 dk da bir online oluyor sfjvmnvdmv yarım saattin bile hesabını sorarım zaman ayırılmaz zaman yaratılır enayi olmayınnn