Neresi olursa olsun avm veya bir orman
sinirleniyorum tuhaf hissediyorum sanki başım dönüyor ve ufak bir şeye bile ağlayabilecek hale geliyorum
bazen fazla kötü hissedersem kontrolü kaybedip gidip içiyorum sokakta sızıyorum
ama neyseki fazla içmem gerekmiyor onun yerine sigara içiyorum
çocukkende böyleydim bahçemiz vardı o sıralar sadece bahçeye çıkıp tek başıma saatlerce oynardım annem arkadaşlar çağırırdı tek olmayayım fiye ama yine yalnız oynardım
ama gerçekten berbat bir durum okula bile gitmek istemiyorum artık ailemden yardım istesem beni görmezden gelecekler zaten isteyemem zayıflığımı gösterirsem savunma mekanizması olarak hemen agresifleşiyorum ve derdimi asla kimseye yüz yüze anlatamıyorum
sinirleniyorum tuhaf hissediyorum sanki başım dönüyor ve ufak bir şeye bile ağlayabilecek hale geliyorum
bazen fazla kötü hissedersem kontrolü kaybedip gidip içiyorum sokakta sızıyorum
ama neyseki fazla içmem gerekmiyor onun yerine sigara içiyorum
çocukkende böyleydim bahçemiz vardı o sıralar sadece bahçeye çıkıp tek başıma saatlerce oynardım annem arkadaşlar çağırırdı tek olmayayım fiye ama yine yalnız oynardım
ama gerçekten berbat bir durum okula bile gitmek istemiyorum artık ailemden yardım istesem beni görmezden gelecekler zaten isteyemem zayıflığımı gösterirsem savunma mekanizması olarak hemen agresifleşiyorum ve derdimi asla kimseye yüz yüze anlatamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Profesyonel yardım almayı denemelisin.
Asosyallik gibi bir sorunun olabilir
Asosyalliği araştırmadım böyle mi oluyormuş çünkü sosyal ortamlara istemes ve iyi hissetmesemde uyum sağlayabiliyorum tabi içten içe berbat hissediyorum
https://voca.ro/17EKQnwXQNx2
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bunalıma girmişsin.
Bunalım bir süreliğine olmaz mı? Ben her zaman böyleydim
Dert etme dua et ne bu dertler kalıcı ne de ömür
İnsan sevmiyorsun demekki doğru yoldasın