Dışarı çıkınca neden sinirleniyor ve kötü hissediyorum?

Neresi olursa olsun avm veya bir orman
sinirleniyorum tuhaf hissediyorum sanki başım dönüyor ve ufak bir şeye bile ağlayabilecek hale geliyorum

bazen fazla kötü hissedersem kontrolü kaybedip gidip içiyorum sokakta sızıyorum

ama neyseki fazla içmem gerekmiyor onun yerine sigara içiyorum

çocukkende böyleydim bahçemiz vardı o sıralar sadece bahçeye çıkıp tek başıma saatlerce oynardım annem arkadaşlar çağırırdı tek olmayayım fiye ama yine yalnız oynardım

ama gerçekten berbat bir durum okula bile gitmek istemiyorum artık ailemden yardım istesem beni görmezden gelecekler zaten isteyemem zayıflığımı gösterirsem savunma mekanizması olarak hemen agresifleşiyorum ve derdimi asla kimseye yüz yüze anlatamıyorum
Dışarı çıkınca neden sinirleniyor ve kötü hissediyorum?
Cevapla