https://youtu.be/NXh8DHAej78
Takkeyi önüne koyup aldığın kararlar doğrultusunda;
BUNDAN SONRA... diye başlayarak cümleyi tamamlar mısın?
Takkeyi önüne koyup aldığın kararlar doğrultusunda;
BUNDAN SONRA... diye başlayarak cümleyi tamamlar mısın?


Ne yazık ki "bundan sonra..." diye başladığım her cümlemde, aslında alışkanlık ve rutinimi pek değiştiremedim.
Bu sebeple öyle dememeyi tercih ediyorum.
Hmmm... Bundan Sonra... Daha sabırlı olucam. Fevri tavırları azaltarak yok edicem.🙂
💋♥️
❤️❤️
Eig tercihin için teşekkür ediyorum canım...💋❤️
Rica ederim bebek 💕
💕💕
Bundan sonra adamına göre muamele. Ne kadar değer görüyorsam, o kadarını vericem.
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🌸
Cevap
37Cevap
Bundan sonra değeri hakeden kişiye vermek istiyorum gadası
Bundan sonra kalbimi kıracak biri ile bir daha beraber olmayacağım. Lakin kalbimin zırhı kırık ve tek darbelik bir canı var.
Darbeyi almadan önce bakıma sokmalısın acele et🙂
Elimden geleni yapıyorum. Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Bundan sonra önemsiz şeyler için önemli olan beni üzmeyeceğim
Ha şunu bileydin burçtaş 😎
😎🌸
Bundan sonra hayat bir gündür o da bugündür. Al bakalım haha 😂
👍✌️
Bundan sonra da ben aynıyım, ben hep aynıydım, hiç kimse benim gibi değildi ve ben de hiç kimse gibi değildim. Ben tek başımaydım, onlarsa herkes.
Bundan sonra kendime önem vercem kimseye değer vermeyip kendime değer vercem ozaman daha değerli olurum
Gidene kal demek kartallar a yakışmamış o yüzden güle güle derim
Genelde tamamlanmaz. Üç nokta koyarım sonuna her hikayenin
Kendimden başka hiç kimseye ama hiç kimseye değer vermiycem
Bundan sonra diye bir kavram. hayatimda yer alamaz..!
Bundan sonra kalbimden geçeni yüksek sesle söylemeyeceğim
Bundan sonra hasta ikeb Balığa gitmeyeceğim yaslanmisim onu anladım.
Bundan sonra insanları değiştirmeye çalışmayacam onları terk edecem.
O zamanları çoktan geçtik, yardımcı olmaya çalışıyoruz artık.
Bundan sonra, eski hatalarımı yapmam diye düşünüyorum.
Bundan sonra yaratılmış insan olsun olmasın kimseye guvenmeyeceğim
bundan sonra her şey çok güzel olacak...
Bundan sonra kendi isteklerime odaklanacağım, millet umrumda olmayacak
bundan sonra böyle çalışmayacam
Bundan sonra aşık olmak için daha da çok çalışacağım.
BUNDAN SONRA İlk görüşte aşık olmayacağım evli barklı çıkıyor
Bundan sonra kadınsizliga son verecek tek şey kadinlasacak ilaçlar hormonlar kullanım lazim
bundan son o arkadasim onun arkadasligi hic olmayacak mi
Bundan sonra hayatima insanları mülakat ile alicam özellikle karşı cinsi
Bundan sonra ben benden ebem benden. 🤣🤣🤣
Bundan sonra olsa olsa b*k olur
Bundan sonra Kendi kararlarımi kendim vericem
Sonrasını düşünmek yok
Bundan sonra "aynen böyle devam"
Bundan sonra hep yek hep tek başıma
Bundan sonra hak edene hak ettiği kadar.
Bundan sonra kimseye deger vermek yok!
Senın adını bıle ananın teee mezar taşını …..
bundan sonra aynı şekilde devam et.
bundan sonrası yok artık ;)
Adını kırık yılda bir anarım
Bundan sonra, benimle birdaha ilestisime gecme.
Her şey güzel olacak
Bundan sonrasının haberi var mı acep?
Bundan sonra yanlış yapan kimseye acımak yok
Artık bitti yaşamsal bir fonksiyon sergilemem
Ben.. yine aynı ben..
Bundan sonra hayatımda aşka yer yok...
Bundan sonra babama güvenmem ben🙂
En çok kendime değer vereceğim.
BUNDAN SONRA her şey çok güzel olacak
Bundan sonra kimseye taviz vermek yok
Bundan sonra Görüşmeyelim
Bundan sonra yalnızlık en iyi dostum.
Bundan sonra hanım hanımcık olmaya çalışıcam
Bundan sonra umursamak yokk
Bundan sonra kimseye güvenmiyoruz
Bundan sonra 2023 beklesin bizi
Bundan sonra hiç bir kıza açılmayacağım
Bundan sonra hayatım hiç değişmeyecek
Bundan sonra kimseye güven yok
Bundan sonra kimseye melek gözüyle bakmıycam!
Keyfime bakacam
.. Sı allahu teaalaya emanet
BUNDAN SONRA kimsenin lafını sözünü takmıycam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?