Nezaket ve kibarlık herkeste olması gereken bir şey, amacı kötü değilse neden rahatsız edici olsun ki? Ağır başlıyım diye bir sürü Polat Alemdar tipli adam da var onlar daha mı iyi, sadece gereksiz samimiyet olmasın yeter.
aksine memnun olurum. soğuk ve ağırbaşlı olunacak yer var olunmayacak yer var. biri bana kibar davranıyorsa bundan memnun olur ve aynı şekilde yaklaşırım
Eğer biraz tanıyorsam aynı senin açıklamada belirttiğin gibi herhangi biraz bir bilgin varsa o kişi hakkında herhangi bir sorun olmaz ama daha yeni tanışıyorsak bana fazla ilımlı ve sıcak davranıyorsa kesin bu işte bir bit yeniği vardır Şüphelenirim ve ister istemez uzaklaşırım çünkü biz 2021’de yaşıyoruz yani insan kalmadı bunu açık ve net söylüyorum kesinlikle kullanırım yani bir işi vardır bir çıkarı vardır çünkü ben dahil ben tanımadığım kimseye öyle ilımlı ya da sıcak yaklaşmam kuduz köpek gibi saldırarak yaklaşmam ama öyle sıcacık işte canım cicim bebeğim diye de yaklaşmam Her şey tam dozunda güzel.
Yok ben soğumuyorum. Samimi olup olmadığından şüphelensem de sevdiğim insan tipidir. Genel olarak herkes sever zaten öyle pozitif insanları. Böyle diye diye milleti robot yapacaksınız. Gerçi benim de pek farkım yok. Soğuk nevaleyiz.
Bu dengesizligi kadinlar yapıyor Geçenlerde bir kadina bir şey sordum Tuhaf bir bakışı vardi "Abla senin düşmanın değilim, İyi niyetle bir şey sordum Nedir bu tuhaf tavır" dedim.. Bozuldu...