Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Hayat ölüm ile birlikte yürümem gereken bir yol. Bu yolda ölümün yolumuzu ne zaman keseceği belirsiz. Bu sebeple girilen yolu severim. Eğer sonuna ulaşabilirsem sonunu, sonuna ulaşamazsam yolu keyifle yürümüş olurum.
her şeyin sonunu düşünmek bence büyük eziyet.. Çünkü insan bir şeyin sonunu düşündüğün de bulunduğu anın ne kadar önemli ve özel olduğu gerçeğini görmüyor Görmediği bir gerçeğin de hazzına ve zevkine varamadığı gibi sürekli kaygıları yüzünden hayatındaki insana da eziyet ediyor ve onunla bir son düşünüyor olsa bile o anda yeterince ilgi ve alaka göremeyen birisi de fark etmeden ondan uzaklaşıyor olabilir ..