Yalnızlık, çoğu zaman hüznü andırsa da aslında herkes için farklı anlamlar taşımaktadır. Kimisi daha huzurlu hissetmek için yalnız kalır, kimisi odaklanmak için, kimisi sorgulamak için, kimisi de hayatla bağlantı kurmak yalnız kalır... Peki sizin için ne anlam ifade ediyor? #şimşek ⚡
Rahatlık ifade eder bende de bu olmayan bir şey yalnız kalmak nerde o kısmet bende bir gün kalırım herhalde yalnız sadece 24 sat istiyorum keyfini çıkarmak için o yalnızlığın
“Yanlizlik“ adli bir kitap yazacak kadar cok sey var icimde bu kelimenin benim icin ifade ettikleriyle ilgili. Yanliz kalmak, yanliz birakilmak, yanliz hissetmek, yanliz kalmayi istemek, yanliz kalmayi istedigini söyleyip aslinda yanliz kalmayi istememek… destan yazilabilir bir kelime benim icin.
Yanliz kalmak güclü olmaktir ayni zaman da benim icin. Hayatin en karanlik en ihtiyacin oldugu zamanlarda “yanliz" birakilir insan ve güclü olmak zorundadir.
Yalnızlık, çilekeş yalnızların annesi; Yalnızlık, içimde yaşamış bir insandır. Yalnızlık, duyulur, ses kesilince sesi; Yalnızlık, içimde kıvrılan bir lisandır.
Kendi isteğimle ise huzur ama mecburiyet veya sevdiğim insanların yanımda olmaması, dışlanma şeklindeki yalnızlıklar kötü hissettirir onlar hüzünü ifade ediyor benim için.