Çevremde hiç bir erkek bana ilgi göstermiyor güzel bulmuyor erkekler beni niye hiç sevmiyor?

Hatta mutlu olmamı bile istemiyorlar bunu görüyorum diğer kızlara kibarlar ama bana kaba davranmalar falan arkamdan da fiziğim için bu da fiziğini güzel sanıyor dar giyiniyor falan dediklerini duyuyorum ben. Yüzüm için de ne kadar sıradan çirkin hiç bir erkek beğenmez bunu diyip gülüşüyorlar bunu biliyorum erkekler ben hariç bütün kızlara kibardı neden bana karşı öyleydiler ki anlamıyorum ben de sevgi ve ilgiyi hak ediyorum
Çevremde hiç bir erkek bana ilgi göstermiyor güzel bulmuyor erkekler beni niye hiç sevmiyor?
Cevapla