Neden hep aynı şeyler? Kişiler ve durumlar değişiyor ama hep aynı hikayeyi neden yaşıyorum? Siz de kendinizi böyle bir kısır döngü içinde hissettiğiniz oluyor mu?
"Neden hep aynı hikayeyi yaşıyorum" dediğiniz oluyor mu?
Ben hiç aynı hikayeyi yaşayamadım. Benimkiler hep farklı farklı, amansız, anlamsız, bazen anlamlı ama insanı epey şaşırtan cinsten oluyor. Hayat standartlarıma ve yaşayış şeklime aynı zamanda hikayeler arasına bakarsak hiç birbirleri ile alakası da yok. O da artık senin monotonluğun demek ki. Hep aynı şeyleri deniyorsan ya da farklı şeyler olması için uğraşmıyorsan, hikayede kelimeler değişir ama gidişat hep aynı olur.
ewet dediğim çok oluyordu ama artık demiyorum çünkü hayatıma kimseyi almıyorum aldıkça hatalar yaptığını aynı hataları tekrar tekrar yaptığını duygu ve dusuncelerime yenik düştüğünü farkettim insanlar sadece uzaktan güzel yakından tanıdıkça sende mahvolursunhayatinda bu dersi çıkardım hayattan aynı hikayeyi yaşamamı için bunu yapmak zorundayım maalesef kırılmaktan skldm yoruldum...
Farklı hikayelerde aynı sonu yaşıyorum. Bu şekilde de bir şeylerin çok anlamını bulamıyorum, farklı son yazdıracak biri lazım fakat bu sefer de ben yeni bir hikayeye başlamak istemiyorum…
Hayatta çoğu kez bunu yaşıyorum. Heveslensem birşeylere Tam cesaret bulsam En içten ve yeniden kırılmak Hiç şaşmaz ama bizi pes ettirmeyen bir duygu var UMUT Nedense bırakmıyor bizi Hayal etmekten vazgeçemiyoruz Yine yeniden deniyoruz Bazen bu döngüden çok yorulduğumuzda oluyor Dinleniyoruz uzunca bir süre Kendimizi bulmaya çalışıyoruz güç topluyoruz 😕
belki de sorunun temelinde aslında istediğin şeyi yaşamak ve sürekli tekrar eden bir film şeridin de olmanın senin seçimin olduğundan dolayı böyle demiş olabilirsin ki bende diyorum ama bu hep benim seçimimden dolayı
Çünkü kendini değiştiremiyorsun. Yüzmeyi bilmediğin bir havuzda boğulduğunda; yüzme öğrendikten sonra öğrendiklerini uygulamaz ve eskisi gibi çırpınırsan yine boğulursun. Havuzdaki insanlar değişmiştir, havuzun suyu değişmiştir, günler değişmiştir ama sen aynısındır.
Düşüncelerimizle şekil veriyoruz hayata. İstediklerimizi değil, istemediklerimizi düşünüp dile getiriyoruz ve istemediklerimizi yaşıyoruz. Oyuncular değişse de senaryo hep aynı oluyor. Düşünce yapımızı değiştirdiğimizde hayatımız düzene girer
Ben bir türlü bulamadım mutluluğumu. Kimse ama kimsenin bana ihtiyacı yok. Hep bir fazlalığım, olmasam da olur. Konuşuyorum biriyle ama karşımdakinin benim ona ihtiyaç duyduğum kadar bana ihtiyaç duymadığından tek taraflı bir ilişki oluyor. Sürekli yalnız başıma kalıyorum insanları takmıyordum ama olmuyor. Arkadaşı, dostu olan insanları gördükçe imrendim. kendimden nefret ettim kimse de istemez beni yanında. ben dayanamıyorum artık