
Kendi adıma sanırım artık mental ve duygusal acıya daha dayanıklıyım.. Peki ya sen?
#smellsmoke

duygusal acıya fazlasıyla dayanıksızım karşımda biri hüngür hüngür ağlasa normal bir sual sorarım ne oldu diye ama duygusunun bana geçeceğini hiç sanmam 1 kez duygulu bir şey yaşadım hata yaptım o günden beri zerre duygu yok içimde
Selamlar,
Fiziksel acıya insan bedeni bir noktaya kadar dayanabilir. Kimse Süpermen falan sanmasın kendisini. Tendonu kopan, vücudu yanan veya doğum yapan kadına sormak lazım bu durumu.. Mental acı bir şekilde geçer bana göre.. Hobi edinirsin, şehir değiştirirsin, arkadaşlarında vakit geçirsin ve bu durumu bir şekilde idare edebilirsin.
Rica ederim bayım..
Fiziksel acıya dayanamayan biriyim. Önlemimi çabuk alırım. Mental ve duygusal acılar bana kötü küssettiriyorsa uzak tutmaya çalışırım kendimi o düşünceden her türlüsünü sevmem.
Vay be ne güzel yazmışsın 🤩
Ben yanındayım bebeğimm. Önce can sonra canan demişler önce smelim diyorum 🤗
Biliyorum canım ben de senin her zaman 🤗😌🖤
Ben de ordayım..
Benim sandığım kadar yanımda değilmişsin meğer.. @tiryakinimtiryakin
Yanlış düşünüyorsun. Ben kimseden taraf olmadım senden başka..
İnanmak isterdim inan.. @tiryakinimtiryakin
İnanmanı istiyorum. Öyle çünkü..
Acıya dayanıklı görünüyorum
Ama değilim
Canım çok tatlıdır fiziksel acıda
Mental ve duygusal olarakta çok ağır geçiririm
Ama belli etmemeye yatkınım
Güler geçermiş gibi durmaktan yorgunum hatta
Cevap
54Cevap
Her ikisinede dayanmaya alıştım yaşaya yaşaya.
Mental acıya daha dayanıklıyımdır...
İki acıyada gayet dayanıklıyım hatta fiziksel olarak canımın acıdığını hatırlamıyorum Duygusal olarak kimseye %100 güvenmediğim için takmıyorum, insanların vefasızlığına alışkınım...🚬
Aci olcegim yuksek oyle ih mih etmem, mental ve duygusal qciyada dayanikliyimdir.. sanirim senelerin verdigi bir sey...
Acının her türlüsünü gördüm adam sandıgim sayesinde.. şimdi hiçbiri yıkamaz beni.
Mental acıya daha dayakliyim asla belli etmem ama diğer şekil de çok belli ederim
Acıyı sevmem insan insana eziyet etmez kimsenin oyuncağı olamam
Iskence seviyorun fiziksel aciya dayanikli olmam gerek
Fiziksel acıya yıllardır dayandım ama duygusal çok derin etkilirve fiziksel acıyı bile tetikliyor🥺
Acıları şerbet niyetine içerim. 😎✌🏻
@smellsmoke
Fiziksel olarak, acı eşiğim yüksektir. Aynısın mental açıdan söyleyemem ama.
İkisine de. Acı acıdır, keyif alınmaz. Mücadeleden başka seçeneğin yoktur.
Hemonrat T enzim hormon taşıdığım için ikisinde dayanıklıyım
Acı acıdır, fiiksel acıya dayanmayı kendin öğrenebiliyorsun mental acıya dayanmayı öğretiyorlar...
Fızıksel ve ruhsal olarak dayanıklıyız desekte dayanılmaz acılara dayanmak zordur en az yasasın herkes
Fiziksel aciya katlanilmaz. Digeri idare eder gene.
Vücut ağrıları na karşı dayanıklı değilim spor ağrısı ni seviyorum
Fiziksel acıya pek dayanaklı olduğum söylenemez..
Mental acı eşiğim daha yüksektir..
Fiziksel aciya gelemem ya canim tatli benim ama her turlu depresyon ve bunalima hazirim
mental ve duygusal acılara hayat bu yönde ilerliyor
Alayına dayanıklıyım
Memtal ve duygusal acı
Kırılganım yahu jdjdh
İkisine de dayanıksızım
Fiziksel acıya daha dayanıklıyım.
Hepsine. Canım kolay kolay yanmaz.
Fiziksel... mental ise bazı konularda.
Duygusal acı en dayanılmaz acıdır.
Mental ve duygusal acıya daha dayanıklıyim
Esasında hiçbirine dayanamıyorum artık.
İkisinede ileri düzeyde bağışıklığım var.
Her ikisine de dayanıklıyım.
Mental acının tedavisi yok. En kötüsü de bu.
Ikisine'de.. Ama fizik'e dokunulmasin.
İkisini de tercih etmem
İkisine de dayanıklıyım
tabi ki duygusal acıya. diğeri gerçekten acıtıyo
fiziksel acı..
geçiyor çünkü..
Bu acıyı kimin uyguladığına bagli.
Mental acıya dayanıklıyım
Hem mental hem fiziksel
İkisine de
Fiziksel
Fiziksel acı
Her ikisinede çok fazla hemde
İkisine de.
Dayanıklıyım
Fiziksel
Maşallah hepsine dayaklıymışım düşündüm de😂
Daha çok fiziksel
Fiziksel…
𝙳𝚊𝚢𝚊𝚗ı𝚔𝚕ı 𝚍𝚎ğ𝚒𝚕𝚒𝚖
İkisinede
Mantıksız acılara 😂
ikisinide
Fiziksel acıya
Mental olana karşı
Mental ve duygusal acıya daha dayanıklıymışım.
Hepsinin...
İkisine de dayanıklı değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?