Vizyona girecek bir film olsan adını ne koyardın?

https://youtu.be/Nmb7we5PyMg
Sınırları zorlanmış hayat, gerçek yetenek ve
kapasitenin ortaya çıkmasını engeller.
İnsan ihtiyaç duyarsa kendi kapasitesini zorlayarak gelişir.
Ve ihtiyaç duymak için ya çok istemek ya da
kaybetmek gerekir.
Her birimizin içinde keşfedilmeyi bekleyen
zeka, yetenek, sezgi, güç ve potansiyel vardır.
Bence şuana kadar yaptıklarımız sadece
fragman gibi.
Nedersin vizyona girer mi?
"Daha iyi bir ben yakında"
Peki senin filmin vizyona girecek olsa adı
ne olurdu?
Vizyona girecek bir film olsan adını ne koyardın?
Cevapla