Kendimi o kadar çirkin buluyorum ki sosyal hayata karışamıyorum ne yapmalıyım?

Sevgilim de var ama beni beğendiğine asla inancım yok. Yüzüm, tenim, vücudum cidden çok kötü durumda :( Ben buna odaklanmaktan herkesin beni bu şekilde yargıladığını düşünüyorum. Kendimden o kadar utanıyorum ki doktorların bile bana o şekilde muamelede bulunacağını düşünüyorum. Güzellik takıntım beni herkesten uzaklaştırıyor 😣
Kendimi o kadar çirkin buluyorum ki sosyal hayata karışamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla