Kişilik & Karakter Rüya gördüğünü farkedip rüyasına hükmedebilen oldu mu? Desert_Lotus Takip Et Bilge Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bazen başarabiliyorum iyi rüya denk gelince uyanmak istemiyorum oscarlık sahneler yaratıyorum. Kâbus olunca da birazdan geçecek diyorum. sizde durumlar nasıl? Rüya gördüğünü farkedip rüyasına hükmedebilen oldu mu? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u lotus-patra Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Öyle film senaryosu yazar nitelikte olmadı sizin gibi ama rüya gördüğümün bilincinde olup kendimi durdurduğum zamanlar oldu. 1 3 Yorumla Desert_Lotus +1 yıl O da rüyayı yönetmeyi başarabiliyorsunuz demektir. Eminim ki ilerleyen süreçte sizde en azından güzel yaratıcı şeyler yapabilirsiniz rüyada 🤗 Yorumla u lotus-patra +1 yıl Film tadında diyorsun 🙂 Yorumla Desert_Lotus +1 yıl Film belki de bir hayat sığdırırsın belli mi olur herkesin potansiyeli var ben o seviyeye gelemedim ama senden ümitliyim 🤗 Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et FenomenMaster Yaş: 45 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı. Ben çok fazla rüya gören biri değilim, gördüğüm zamanda hatırlamaya çalışsamda hatırlayamam. Çok nadirdir hatırladığım rüyalar... 1 0 Yorumla
Allessia Takip Et Yoda Yaş: 105 , eic 100% +1 yıl İyi rüyalar kendiliğinden oluşuyor, kendimi benliğimi kullanamıyorum pek. Uyku felci durumunda kendi irademi kullanabiliyorum. 1 0 Yorumla
Vgfhhfesch Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Şey oluyo genelde uyanınca yarim kalan rüyaya yatıp devam edebiliylrum hükmetmek sayılır mı bilmem ama o da bisi 😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Öyle film senaryosu yazar nitelikte olmadı
sizin gibi ama rüya gördüğümün bilincinde
olup kendimi durdurduğum zamanlar oldu.
O da rüyayı yönetmeyi başarabiliyorsunuz demektir. Eminim ki ilerleyen süreçte sizde en azından güzel yaratıcı şeyler yapabilirsiniz rüyada 🤗
Film tadında diyorsun 🙂
Film belki de bir hayat sığdırırsın belli mi olur herkesin potansiyeli var ben o seviyeye gelemedim ama senden ümitliyim 🤗
Ben çok fazla rüya gören biri değilim, gördüğüm zamanda hatırlamaya çalışsamda hatırlayamam. Çok nadirdir hatırladığım rüyalar...
İyi rüyalar kendiliğinden oluşuyor, kendimi benliğimi kullanamıyorum pek.
Uyku felci durumunda kendi irademi kullanabiliyorum.
Şey oluyo genelde uyanınca yarim kalan rüyaya yatıp devam edebiliylrum hükmetmek sayılır mı bilmem ama o da bisi 😂
#Bonjour
Rüyalarımı hatırlamıyorum.
Olamadim