Anısı var diye bir şeyleri saklar mısınız? Neleri mesela?

Ben saklamışım baya ya...
Ben saklamışım baya ya...
Manevi şeylere çok değer verenlerimiz olur eski esyalarimi karistirdim anisi var diyip ne kadar çok şey saklamışım (tişört çikolata çöpü, anahtarlık toka kırık kolye vs. Bir sürü şey) şimdi atıyorum nedense... aklımdaki hatıralar yetiyor galiba... peki siz anısı var diye saklıyor musunuz?
Anısı var diye bir şeyleri saklar mısınız? Neleri mesela?
Cevapla