Sandım ki... her şey bir gün düzelecek düzeleceğini umduğum her şey daha berbat bir duruma geliyor Sandım ki Bir gün gerçekten değer göreceğim bir yer olacak gittikçe değersizleştiğimi hissediyorum buna üzülüyorum Sandım ki.. En sonunda kazanacağım hep yeniliyor kaybediyorum oysaki..
Sandım ki demiyorum artık sanrılarım artık bana iyi gelmiyor bir şeyleri sanmak umut etmek demek ve bu umut hayal kırıklığıyla sonuçlanıyor
Sandım ki aşk yalancı değil Sandın ki çok değer veriyor Sandım ki herkes aynı değil Sandım ki bir tek o seviyor Okuması yazması yok kaderin insan sevince hep affediyor.