AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Bence pek de alakası yok. İnsan gayet de içindekileri iyi ya da kötü yönde saklayabilir. Öyle olmasaydı bugün etraf insanların sahteliğinden, iki yuzluluğunden şikayet eden özlü sozlerle dolu olmazdı.
Psikolojin kotuyse kotu gozukmessin ama eskisinden daha kotu gozukursun buna ragmen guzel olabilirsin veya zaten kotu gozuken birisindir yani sadece bir nebze etkiler o kadar
Erkek için olabilir ama bir kadin en berbat durumda olsa bile kendini hazırlar ve dışarı öyle iyi bir görünümde çıkar kii kimse hiç bişey anlayamaz :))
Sabah özgüven dolu oluyorum aynaya bakıyorum iyi l*n tip var az bucuk diyorum sonra gidiyorum biri fotoğraf çekiyo mal gibi çıkıyorum özgüven kalmıyo. Düşüncemin içine ediyo
Hissetiklerini dışarıya doğal olarak yansıttığın sürece , hissetiklerini dışarıya yansıtırsın
Bende yazdığımdan bişey anlanadım walla
Zengin hissedince zengin görünmüyon ama yine fakir yine
Çok doğru. Ben 34 yaşımdayım aynı yaştaki bir arkadaşım 40 gösterirken bir diğeri 25 gösteriyo.
Nasıl göründüğün değil nasıl yaşadığın nasıl hissettirdiğin önemlidir.
Benim öyle oluyor sabah nasıl kalkarsam ters olursam yüzümede vuruyor o memenunıyetsızlı k:D
Kesinlikle doğru mesela şuanda psikolojim yerlebir kötü görünüyorum..
Doğru. Mutsuzken insanlara bakışımız bile ister istemez farklı anlamlara yol açabiliyor.
Nasil gorunmek isterse bir insan öyle gorunur. senin gidis yonun nasilsa ona gore bir seye burunursun.
Dışarıdan görenler kıskanır ama içimi ben bilirim. Dolayısıyla her zaman geçerli bir durum olmasa gerek.
Kendimi biret pit gibi hissedip kızlara yürüdüğümde kendimi tokatlanırken buluyorum yani yalan :D
"Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol" Hz. Mevlana
Şimdi biz bu lafın üstüne bir de yorum mu yapalım?
Onu bilmem de nasıl yaşarsan öyle ölürsün. nasıl ölürsen öyle dirilirsin. nasıl dirilirsen öyle haşrolunursun.
bildiğim tek şey bu
kendini test et bakalım. mutlu hüzünlü ve sinirli olduğun durumlardaki yüz ifadelerini test et. o zamanlarda da fotoğraf çekmeyi dene kendinle ilgili. sonra otur ve düşün doğru mu yanlış mı...
Bende öyle sanardim, tamam mutlu kendiyle barisik insan daha cekici olur, ama Adriana Lima kendini cirkin hissetse mutsuz olsa cirkin mi görüncek?
bence niyet önemli niyetine göre kişiye ön yargıların olur bunlarda zamanla oturur :)
Mutluyken aynada gördügüne bak, birde mutsuzken. :) Bu lafin dogru oldugunu anlarsin..
Sen ne düşünürsen öyle olur derler ama doğruluğundan emin değilim
kesinlikle doğru ben mutlu olunca en hüzünlü şarkıyımı bile neşeyle dinleyip söylüyorum
Her zaman doğru değil. Ağladıktan sonra çok güzelleştiğimi hatırlıyorum.
Bence bilinmez ben icimde hissettigimi yani derdi kederi dısıma vurmam..
bayankurukafa diyorki: bncede :D sen kndini güzel görürsün harketlerin bile o yönde olur :D
Evet öyle çünkü insan sadece görmez aynı zamanda hisseder karşıdaki insani gözlerine baktığında fark edilemeyen bir şekilde anlar onu bu yüzden iyi hissedersen iyi görünursun yani iyi görünmek sadece tiple ilgili deildir
Ağlayan birisi güçsüz görünür. Gülen bir insan mutlu görünür. Kızgın bir insan da sinirli görünür. Bu örneklerden yola çıkarak bakımlı ve giyimine dikkat eden bir insan da suretindeki kusurlara rağmen güzel görünebilir.
maskeler uzun kalmaz doğrudur icin kan ağlarken gülebilmek her yigidin isi degil
Kendinle barışıksan etrafindaki sert bakislar sana koymaz bu da özgüvendir bence
Zeki insanlar mutsuzluğunu çok güzel gizleyip rol yapabilir
ne yani ben kendimi yakışıklı hissedince yakışıklımı olacam. hemde bu tiple. yapmayın alla aşkına accık realist olun
Bence yanlış. Çirkinsen çirkinsindir, ama kendini güzel hissedersin o anın güzelliğiyle. Sadece kandırmacadan ibaret.
Her zaman güzel hissetmek ve her haline şükretmek gerekir.. Birde ahireti düşünmek gerek dünya gecicidir..
Kendınden ne kadar uzaksan aslında kendıne o kadar yakınsın yeryüzünde sana en uzak nokta aslında sırtındır aslında buyuk farklar ınsanları bırbırne daha da yaklastırır.)
mutlu olduğun olduğun zaman gözlerinin içi güler güzel görünürsün ama mutsuz zamanlarında asık suratlı ve yorgun görünürsün ikisi arasında büyük fark var bence doğru
insanın içi ruhun yansımasıdır dışı ise çevre faktörleri gibidir küçük etkileşimlerle bozulur kişilik değişkendir iyi hissedersen iyi davranırsın herkese bu kadar basıt
Off bence cok dogru, kendini yorgun bitkin ve halsiz hissediyorsan aynen onu yansitiyorsun disa dogru otomatikman.
Guzel hissettigin zaman sen etrafiguzel gorursun baskalarinin sana bakisi değişmez
Tam doğru değil aslında üzgünken güler yüzlü üzgün olmadığını belli eden insanlar var mesela ben.
Bence yanlış çünkü birçok insan mutlu oldugunda gulemez yani mutluluğunu belli edemez.
Paran varsa cebinde piskolojide iyidir herşeyde iyidir
notre dame'ın kamburuda hep iyi hissediyordu hiç iyi güzel göremedik arkadaşı :D
Aynen öyle insan kendini nasil hissederse yuzune enerjisine yansir.
Sorun sadece his meselesi degil hislerini dışarıya ne kadarını yansıtdıgınla ilgili
Bence tam olarak öyle değil; mutlu hissedersen mutlu, mutsuz hissedersen mutsuz hissedersin...
Sanmıyorum. Ama belki güzel hissedip kendine daha fazla çekidüzen verdiğin için bu görüş çıkmış olabilir
Güzel hissedince güzel görünülür mü bilmem ama psikolojin bozuksa berbat göründüğünü ve buna bağlı olarak da her şeyin kötü gittiğini düşünüyorum.
kesinlikle öyle. bazen duygusalsındır okuduğun şey ağlata bilir seni
bazen de güldürebilir ama aynı şeyi faklı zamanlarda yap aynı şey olmaz.
Nasıl hissedersen öyle görünürsün biyere kadar evet doğru sonrasında kadınlar ruh halleri geçişleri ve makyaj devreye giriyor :) en kötü hissettiğinde en iyi halinle aynaya bakmalısın :)
cok dogru bence.. aynada guzelsem her yerde guzelim :)
baz<en çok iyi bir oscarlık oyuncu olabılıyorum bir konu dahilinde , içi de beni yakar dışı da !!!
Yanlış bir düşünce ben çoğu zaman mutsuzumdur, ama gelip sorsan dışarda öylemiyim...
Çok doğru, insan çevresi psikolojisine göre şekilleniyor
Nasıl veya ne düşünürsen öyle görünürsün daha doğru gibi
Bence hiç değil ben sevgi dolu canlı bir ruh haline sahibim ama görünüş itibariyle sert görünüyorum galiba
aynen zaten farkında olmadan öyle olur ;) moralin bozuk oldugunda diger insanların bunu hemen hissetmesi gibi ;)
Aynen valla. morelim bozukken napsam çirkin hissediyorum kendimi://
nasıl hissedersen hisset yüz görünmek istediği şekle girer
İnsanin sözleri kendini yansitir.
İyiysen iyi, kotuysen kötü
Doğru bence. İster istemez insanın ruh hali insanın yüzünede yansıyabiliyor