Derdinizi anlattığınız insandan, nasıl bir destek beklersiniz?

İnsanız, elbet sıkıntılı günlerimiz, canımızı sıkan durumlar oluyor dert sahibi oluyoruz.
Böyle durumlarda insan yanında birini istiyor, derdini paylasabilecegi, içindeki sıkıntıyı anlatabilecegi, varsa bir fikir duyabileceği, gerek arkadaş, gerek özel birini istiyor.

Ama çoğu zaman karşımızdaki insan bizim anlattığımıza, dertlerikize pek önem vermiyor. Yani aldığım cevaplar karşısında böyle düşünüyorum.

Bir sorunumu anlattığım insan gelip bana 'boşver' diyorsa, beni önemsemiyor demektir.

Peki siz, derdinizi anlattığınız zaman, nasıl tepkiler almak istersiniz?
Nasıl bir destek beklersiniz?
Derdinizi anlattığınız insandan, nasıl bir destek beklersiniz?
Derdinizi anlattığınız insandan, nasıl bir destek beklersiniz?
Cevapla