Kendinizi bir şekilde güçlü tutup hayatınızda ki olumsuzlukların üstesinden gelebiliyor musunuz yoksa bir süre sora boş vermişlik hissine mi kapılıyorsunuz?
Sürekli arka arkaya gelen olumsuzlukların üstesinden gelebiliyor musunuz?
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Gelemiyorum maalesef ve bu beni psikolojik anlamda derinden etkiliyor pek çevreme yansıtmasamda. Hayat denen yolculukta rastlamamız gereken kişiler ve durmamız gereken duraklar vardır. Bunlar bazen çok can sıkıcı olmakla beraber bazen de çok kısa aralıklarla dizilmişlerdir. Eğer çabuk yorulup gitmeniz gereken yoldan erken vazgeçerseniz farklı zamanlarda başınıza gelse sizi üzemeyecek şeyler bile sizi yıkacakmış gibi gelir. Önemli olan üst üste gelse de mutsuzluklar, yürümeye devam ettikçe yolunuzun üzerinde bir sürü güzelliğin sizi beklediğini bilmektir.
Hayatınızda bazen birçok felaket zorluk tramva Stress hayal kırıklığı art arda gelebiliyor maalesef ki ben de bir ara da olsa bocalıyorum ama sonrasında hayatta eş de olsa sevgili de olsa Anne baba kardeş de olsa her zaman kendimiz tek başımıza güçlü olmamız gerektiğini hatırlıyorum ve ayağa kalkabiliyor ama elbette ki ben de bir bocalıyorum bir üzülüyorum ağlıyorum belki ama sonrasında hemen ayağa kalkabiliyor um ve üstesinden gelebiliyorum öğrendim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yok artık gelemiyorum. Mesela her şey tam iyi derken geçmiş ayaklarına hiç geçmemiş sekilde dolandıgını görünce artık tahammül edemiyorsun.
Açıkçası alıştım. Artık her şeyi televizyondan izliyormuş gibi hissediyorum. Sanki benim değilde başkasının hayatı oynuyormuş gibi televizyonda. Ve o filmin rastgele gürültü olsun diye açtığınız bir film olarak düşünün.
Tabiki. Sonucta insaniz, vardir bunda da bi hayir derim, mizmizlanmam, olmsuzlugu olumluya cevirmeye calisirm, ama donmuyo ama cokta zorlamam. kabul ederim.
Olumsuz düşünmüyorum olumsuzluk yaşamıyorum olsa olsa minnak aksilikler olur ders alır devam ederim Ayrıca aksiliklerinde olumlu yönleri vardır sadece bizim algımız dar olduğundan göremeyiz