Aslında sözlerden ziyade bize verilen kıymeti görmek bizi mutlu ediyor. Sözcükler sadece bir araç... Başkaları için önemli bir söz müdür bilemem ama samimiyetle söylenen "seni anlıyorum" cümlesi benim için çok kıymetli.
İkna edilmişlerle yola çıkılmaz. Yola "inananlarla" çıkılır. İsmet Özel in bu sözü benim için çok kıymetli. Hele ki şu ahir zamanda, her alanda bu sözü yaşıyorum diyebilirim.
Sevdiklerimden duyduğum en kıymetli söz ise; "iyi ki varsın" sözü. Bu sözü duyduğum kişinin her yöresinde olasım geliyor ama bıktırmamak da lazım tabi.🤭🌺