Ben 37 gün banyo yapmadım çobanlik yaparken. Ben ne oluyorum bu durumda?
gece gece taktım kafaya uyuyamıyorum Şu an ne yapsam uyurum sizce
gece gece taktım kafaya uyuyamıyorum Şu an ne yapsam uyurum sizce
Boşver gitsin insanların düşüncelerini önemseme ayrıca çobanlık zor bir meslek temizlik konusunda ve onuda mazur görmek gerek zaruri durumlar haric temiz olmak önemli elbette ama pislik denilmez çeşmeden su aktıkça evinde temizliğine önem vermiyenler benim gözümde bakımsız demek...
Cevap
3Cevap
Günde iki kere duş alan biri olarak 3 gün çok fazla geldi bana pis demesinden haklı bence😀
Kardeş bir şeyi merak ettim. G*tün yosun bağlamadı mı?
Banyo yaparsan uyursun knk ಠ_ʖಠ
Senin profiline tüküreyim
Gece gece travma oldun
@SpartacusAmir şşşşşşşş
Sustum
PinokyA değil o.
Kanka yok ya ödüm koptu ya tam bakıyordum odama kardeşim girdi hahaha
Onu diyorum bende yoksa niye korkmayım
Dimi...
Boş şeyleri kafana takmasan uyursun bence
Senin bunu takmam sende akıllıca mi
Buna mı takıldın
Doğru konuş be kızla, elif sen de az cazgır ol be kızım üzerler seni
@Sorusormayageldimben Sadece hoşuma gitmeyen insanlarla konuşmaktan hoşlanmıyorum ve vakit kaybı olarak görüyorum
@ElifDuyar Iyi yapıyorsun💅
@Sorusormayageldimben Sorusormayageldimben misin nesin. Mk senin heryerin cazgir olsa ne olur teneke 😂😂😂
Al sana görüş
Duş alırsan uyursun
Evet pislik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?