
Nefes nefese kalmış gibiyim..
nereye baksam kimse yok..
Sesimi duyan yok...
Bir başıma olduğumda işte böyle
içimdeki canavar uyanıyor..
Ve büyük kavga başlıyor
Yalnız olmak pek tercih edilesi bir durum değilken bazen insan bile isteye yalnız olmak ister uzaklaşır insanlardan iç sesini duymak için belki de ve bazen kimi zaman da kendisiyle kavga etmek hesaplaşmak istediği için yapar..
Bir kavgaya tutuşur en iyi kendisini bulana kadar belki de kızar kendisine küser kendisiyle pişmanlığıyla bir başına kalır öfkelenir ağlar sızlar.. yalnızlık bir insanın kendisini bulmasının kilit anahtarıdır bence..
Neden yalnız olmak yalnız kalmak ister insan kendisiyle rahatça kavga edebilmek için mi?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer