Neden yalnız kalmak ister insan; kendisiyle kavga edebilsin diye mi?

Neden yalnız kalmak ister insan; kendisiyle kavga edebilsin diye mi?
Derin bir yalnızlık şimdi dört bir yanım..
Nefes nefese kalmış gibiyim..
nereye baksam kimse yok..
Sesimi duyan yok...
Bir başıma olduğumda işte böyle
içimdeki canavar uyanıyor..
Ve büyük kavga başlıyor

Yalnız olmak pek tercih edilesi bir durum değilken bazen insan bile isteye yalnız olmak ister uzaklaşır insanlardan iç sesini duymak için belki de ve bazen kimi zaman da kendisiyle kavga etmek hesaplaşmak istediği için yapar..

Bir kavgaya tutuşur en iyi kendisini bulana kadar belki de kızar kendisine küser kendisiyle pişmanlığıyla bir başına kalır öfkelenir ağlar sızlar.. yalnızlık bir insanın kendisini bulmasının kilit anahtarıdır bence..

Neden yalnız olmak yalnız kalmak ister insan kendisiyle rahatça kavga edebilmek için mi?
#DengesizBirAdam
Neden yalnız kalmak ister insan; kendisiyle kavga edebilsin diye mi?
Cevapla