Kimseye hayır diyemiyorum, korkuyorum kendimi savunamıyorum. Nasıl davranmalıyım?

Merhaba biri kırılmasın diye hayır diyemiyorum istesem bile evet diyorum bunu bi yenemedim çok kötü hissediyorum zorla yapıyorum sanki arkadaşım işte sana o dedi vb diyor söylüyorum korkuyorum küser kırılır DİYe sonra gidiyor satıyor beni trip atıyor bişey yapmadığım halde sonra üzülen ben oluyorum nasıl biri olmalıyım
Kimseye hayır diyemiyorum, korkuyorum kendimi savunamıyorum. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla