Yeni bir ortama girerken nasıl tepkiler veriyorsunuz?

Gerek yeni bir arkadaş ortamı olsun, gerek hayatımızdaki özel insanın vesilesiyle girdiğimiz aile ortamı olsun, gerek yeni başladığımız spor salonundaki ortam olsun hayatımızda mutlaka yeni ortamlara girmek yeni insanlarla tanışmak durumunda kalırız.

İstemesek bile yeni insanlar gelip bizi buluyor buna şahit oldum.
Peki yeni girdiğiniz bir ortamda nasıl bir insana dönüşüyorsunuz?
Kendiniz mi oluyorsunuz yoksa biraz olsun bazı huylarını frenliyormusunuz?

Ben bir süredir agresif bir insan haline geldim. Bunu yeni tanıştığım insanlara ilk tanışma vesilesi ile belli etmemeye çalışıyorum ama muhabbet ilerlediği zaman mutlaka söylüyorum ki yanlış tanımasın.

Peki ya siz? Yeni ortamlarda nasıl tepkiler veriyor, nasıl bir insan oluyorsunuz?
Yeni bir ortama girerken nasıl tepkiler veriyorsunuz?
Yeni bir ortama girerken nasıl tepkiler veriyorsunuz?
Cevapla