Gerek yeni bir arkadaş ortamı olsun, gerek hayatımızdaki özel insanın vesilesiyle girdiğimiz aile ortamı olsun, gerek yeni başladığımız spor salonundaki ortam olsun hayatımızda mutlaka yeni ortamlara girmek yeni insanlarla tanışmak durumunda kalırız.
İstemesek bile yeni insanlar gelip bizi buluyor buna şahit oldum. Peki yeni girdiğiniz bir ortamda nasıl bir insana dönüşüyorsunuz? Kendiniz mi oluyorsunuz yoksa biraz olsun bazı huylarını frenliyormusunuz?
Ben bir süredir agresif bir insan haline geldim. Bunu yeni tanıştığım insanlara ilk tanışma vesilesi ile belli etmemeye çalışıyorum ama muhabbet ilerlediği zaman mutlaka söylüyorum ki yanlış tanımasın.
Peki ya siz? Yeni ortamlarda nasıl tepkiler veriyor, nasıl bir insan oluyorsunuz?
Yeni bir ortama girerken nasıl tepkiler veriyorsunuz?
Böyle kafamızı eğiyoruz , elimizle yüzümüzü kapatıyoruz , duvar dibinden gizli gizli oturacağımız yere doğru sansar gibi ilerliyoruz sonra kimsenin bize bakmadığından emin olmak için göz ucuyla etrafı süzüp önümüzdeki çerez tabağına saldırıyoruz
Kesinlikle sessiz kalırım ve o ortamda ki insanları önce dinlerim... Laf bana gelmediği sürece ilk etapta pek konuşmam. Sohbetlerini dinlerim. Spor salonun da hep tek takılırım. Ve kimseyle pek muhatap olmam
Her zaman kendim olurum. Kolay kolay herkesle muhattap olmam. Bana güven veren samimi ve iyi niyetli olduğuna inandığım insanlarla muhattap olmaya çalışırım.
Her zaman neysem oyum mümkün olduğunca da kimseyle muhatap olmam herkese başından gereken toleransı veriyorum. Çizgileri olan insalar ile muhatap olmak tercihim kendimi değiştirmem.