Hayatın en hüzünlü anı mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açacak bir çiçek olmadığını anladigin andır demiş Mayakovski?

Belkide o bahçenin en güzel çiçeği olduğunu düşünürken üzerine basılıp geçildiği andır en hüzünlü anı.. Mayakovski muhalefetim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Hayatın en hüzünlü anı mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açacak bir çiçek olmadığını anladigin andır demiş Mayakovski?
Cevapla