Instagram'a girince insanların hayatlarını görüyorum ve canım sıkılıyor, sizce neden böyle?

Instagram'a girince insanların hayatlarını görüyorum ve canım sıkılıyor. Herkes mücadele içinde evet ama herkes her şeye sahip sanki. Bu hayalindeki meslek olabilir, aile olabilir, eş olabilir, hayat tarzı olabilir... Sanki koskoca evrende hiçbir işe yaramıyormuşum ve ben olmasam da dünya dönermiş gibi hissediyorum. Dönemsel olarak hayat amacımı biliyorum ve çabalıyorum fakat dünyayı gördükçe neden diyorum. Hayat çok garip. Bütünün bir parçası olmak çok zor geliyor. Bir yandan kapitalist düzen sinirime dokunuyor. Dünyayı yönetenler varken biz üç beş kuruş alıp hayatımızı idame ettirmeye çalışıyoruz. Kendimize küçük hayatlar kurmaya çalışıyoruz. Halbuki bu çarkın içinde toz tanesi gibiyiz. Bütün ömrümüzü üç kuruş para kazanmaya harcıyoruz. Belki de birçoğumuz gece gündüz çalışıp gençliğini buna veriyor. Ne uğruna? Kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorlar bizimle. Daha az şeye sahip olmak istiyorum bir yandan. Çünkü tüm bunlar koca bi kandırmaca gibi geliyor. İç dünyam dışımdan daha zengin olsun istiyorum hep. Siz bu konuda neler düşünüp hissediyorsunuz?
Instagram'a girince insanların hayatlarını görüyorum ve canım sıkılıyor, sizce neden böyle?
Cevapla