Bir insanın kendi gerçek karakterini gösterdiğini nasıl anlarsınız?

Bunun için onunla 10 dakika konuşmak yeterli midir? “Yetersizdir” diyenlere soruyorum, “Onu gerçekten iyi tanıyorum” cümlesini kurabilmeniz için sizce ne kadar süredir iletişim içinde olmalısınız? Altı ay? Bir yıl? Yedi yıl? 10 yıl? Daha az? Daha fazla?
Bir insanın kendi gerçek karakterini gösterdiğini nasıl anlarsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru Herkese Teşekkürler 😊
Bir insanın kendi gerçek karakterini gösterdiğini nasıl anlarsınız?
Cevapla