İstemediğiniz duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Bazen, insan yanlizlik hissine kapılır. Yanında insanlar olsa dahi duygusal bir boşluk içinde hisseder.
Bazen de, günümüzde aşık olmaktan korkar bu ve benzeri duyguları istemez, kaçarız hep.

Peki siz, istemediğiniz duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz?
İstemediğiniz duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz?
İstemediğiniz duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla