Bazen, insan yanlizlik hissine kapılır. Yanında insanlar olsa dahi duygusal bir boşluk içinde hisseder. Bazen de, günümüzde aşık olmaktan korkar bu ve benzeri duyguları istemez, kaçarız hep.
Peki siz, istemediğiniz duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz?
İstemediğiniz duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz?
kaçmak? kaçmak bi çözüm değil o duygun ne ise yüzleşmek iyidir ya sen yenersin ya o duygun seni yener ama kaçmaktan iyidir ayrıca bazı duygulardan kaçamazsın mesela aşk gibi mesela kıskançlık gibi
Birazcık akışına bırakmak gerekiyor bence.. Aşık olmaktan korkar demişsiniz evet çünkü önceki ilişkisi acı vermiştir.. Ama önce olan kötü diye sonrası da kötü olacağının bir garantisi yok.. Sırf kötü bir ilişki , kötü bir dostluk yaşadık diye bir daha devamlılığı olmayacak mı yani..
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
İstemediğim hiç bir duyguya yoğunlaşmıyorum artık. Ne kadar yoğunlaşıp düşünürsek o kadar çok hayatımıza çekiyoruz. Bu şekilde dengede tutup başa çıkmaya çalışıyorum.