Hiç evden dışarı çıkmayan ömrünü eve kapalı geçirmiş bir insanın hayattaki kaybı büyük müdür?

Ben 32 yaşındayım senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum çocukken okula giderken falan çıkıyordum ama liseden itibaren iyice evcilleştim ilkokulda ortaokulda lisede de zaten sessiz çekingen içe dönük biriydim hiç arkadaşım yoktu asosyaldim çocukluğumda da genelde hep evde duran biriydim kapanık kaldım hiç açılamadım liseden sonrada tamamen eve kapandım ergenliğim gençliğim hep evde geçti senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkamıyorum askerden geleli 10 sene oldu ne işim ne sevgilim eşim ne sosyal hayatım hiçbir şey yok ömrüm eve kapalı yalnız asosyal geçti gidiyor senelerdir her gün evdeyim temiz hava almaya güneşlenmeye yürüyüş yapmaya bile çıkmıyorum gençliğim evde geçti hiçbir şey yaşayamadım benim hayattaki kaybım büyük mü?
Hiç evden dışarı çıkmayan ömrünü eve kapalı geçirmiş bir insanın hayattaki kaybı büyük müdür?
Cevapla