• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

"Yalnızlığı" tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?

MütefekkirSeyyah_
MütefekkirSeyyah_ Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
104
Yapay Zekaya Sor
"Yalnızlığı" tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?
Yalnızlığı tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?
#Vesselam
Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🔥
Güncellemeler
+1 yıl
Tenk yu @pentin
"Yalnızlığı" tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • hiçyolcusu
    hiçyolcusu Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Yalnızlığı tarif etmek o kadar kolay değil aslında...

    Bağırsan sesini duyacak olan insanların vurdumduymaz tavırlarıdır,
    Karşı karşıyayken özlemektir,
    Sevginin karşılığını alamamaktır,
    İnsanlarda yansımanı görememektir,
    Konuştuğun halde sessiz çığlıklarındır,
    Artık anlatmak istemeyecek kadar yorgun hissetmektir,
    Gülüşlerini paylaşmaya değer birisini bulamamaktır,
    Kalabalıklar içinde ıssız kalmaktır,
    Anlaşılamamaktır,
    Gecenin sessizliğinde yoldaştır,
    Samimiyetsiz insanların yanında olmaktansa tercih edilecek en güzel yoldur,
    Yalnızlık her şeyden evvel gurbettir...

    7
    6 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      İyi mi kötü mü sence?

      Yorumla
    • hiçyolcusu
      hiçyolcusu
      +1 yıl

      Nereden baktığımıza göre değişir. Benim tarif ettiğim, manevi olarak insanın kendini yalnız hissetmesi. Bu da maalesef kötü bir şey...

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Sonuna kadar olumsuz yazmışsın ama bir cümlende "en güzel yoldur" diye geçince anlam bütünlüğünü kuramadım kusura bakma :)

      Yorumla
    • hiçyolcusu
      hiçyolcusu
      +1 yıl

      Estağfurullah 🍃 Dediğim gibi nereden bakıldığına göre değişir.
      Kimisi için bir sığınaktır kimisi için de mecburiyet :)

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Daha iyi anlatılamazdı 👏👏👏

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ruhkasifiyim
    ruhkasifiyim Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Yalnızlık, biziz aslında. Hayatın minik piyonları. Yanında birileri olsun olmasın her insan yalnız aslında özünde. Belki dünyalar kadar arkadaşınız, dostunuz var. Ama özünüzde hepiniz yalnızsınız. Zaten bu yüzden bu kadar çok yalnızlık tanımı yok mu? Çünkü herkes yaşıyor.

    Ama asıl yalnızlık, kendine yabancı olmaktır. Kendini tanımayan, sevmeyen, güvenmeyen birisi kime güvenebilir ki?

    Sessiz çığlıklarımızı, gürültülü suskunluklarımızı kim duyabilir ki Allah'tan başka? İçimize içimize akan o göz yaşlarımızı kim silebilir ki Allah'tan başka? Kimse değil mi, hiç kimse.

    Aslında bu bile yalnız olmadığımızın bir kanıtı. Allah hep var, hep bizimle. Kalbimizdeyse şayet kendimizi asla yalnız hissetmeyiz.

    Uzayda bir başımıza dahi kalsak kalbimiz dolu doludur. Issız bir ormanda, adada mahsur dahi kalsak arıların tohum bıraktığı çiçekler gibi hissederiz.

    ~yani yalnızlık, hayatın kendisidir. En çokta ândır 🌷

    4
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Güzel 👍

  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    O kadar kaprissiz ki, isterseniz var, istemezseniz yok…
    Bazen bir ihtiyaç, bazense kendinin farkına varma durumu. Birazda kendimi dinleyeyim bakalım ne diyor merakı! Bu iç ses çoğu zaman edebiyatla karışık yankılı sitemlerde bulunur. Öyle çok yankı yapar ki üzer seni. Sen busun işte sen şusun! Sadece ben varım, diğer sesler oyalandırır anlamaz ki seni... Pençeleri vardır sesin soyut sahibinin, uyku uyutmaz ve öylesine saplanır ki vücudunun en hassas kemiğine, ruhun sızlar ve kocaman yalanlar gibi resmi geçit yapar işin, sokağın sana ait olduğunu sandığın her şey... Yalnızlık üstüne şarkı yazılabilecek en verimli konu, hakkında konuşulabilecek en kalabalık sözcüktür kısacası.

    3
    4 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Bu senin cümlelerin mi alıntı mı?

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Bana ait. Yaşadığım ya da gördüğüm, okuduğum şeylerle harmanlayıp düşüncelerimi bir şekilde aktarmaya çalışıyorum, sevdiğim yazar ya da insanlardan örneklendirmem gereken ya da tek kelime fazla yazmama ihtiyaç olmayan durumlarda alıntı yaptığım zamanlar da oluyor fakat bunu belirtiyorum zaten yazımın içerisinde bir şekilde.

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Tebrik ederim harika yazmışsın

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

38

Cevap

16

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı.

    En sevdiğin cipsi tek yemektir, Tv kumandasını paylaşmamaktır, evin her odasında kafa dinleyebilmektir.. yalnızlık huzurdur dkdj

    3
    0 Yorumla
  • Wzelis
    Wzelis Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne anlatması kolay ne yaşaması. Bazen kalabalık bir sokakta tek başına yürümek istersin bazen de o sokakta tek başına bırakılırsın. Yalnızlık tek kalmaktır. Yanında en çok ihtiyacın olduğu kişinin yanında olamamasıdır. Her zaman gülümseyip içinde biriktirdiklerindir. En sevdiğinin seni öyle bir incitmesidir ki ona karşı hiç kinlenemesen bile eskisi gibi içten bakamamandır ve bunlara rağmen seni o kadar inciten kişinin hala farkında olamamasıdır. Yanında yalnızca onu istersin fakat onun dışındaki herkes yanındadır… Bazen o yanına istese bile gelemez çok uzaklardadır, ne sen ona kavuşabilirsin ne de o sana gelebilir. Aranızda o kadar büyük bir uçurum vardır ki artık birleşmeniz için ikinizin de aynı hayatta olması gerekir..

    2
    0 Yorumla
  • UDixon
    UDixon Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Yalnızlık, derdini anlatmak istediğin anda konuşacak birinin olmaması kalabalığın içinde bir başına olmaktır. Dört duvarın arasında matem havası yaşamaktır yalnızlık. Mutluluğun ve hüznünü tek başına yaşamaktır. Üzüldüğünde yastığa sarılmaktır. Kocaman yatakta tek başına uyumak, Gezmeye gittiğinde ise bir başına çevreyi seyretmektir. Yalnızlık Sevincini de hüznünü de kendi içinde yaşamak sessizliğe gömülmek, Yaptığın yemeği tek başına yemek, İşten eve döndüğünde seni bekleyen, tek şeyin sessiz ve karanlık evinin olmasıdır. Yalnızlık Bayramı matem olarak geçirmek sevincini hüzne dönüştürmektir.

    "Yalnızlığı" tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?
    2
    0 Yorumla
  • KilliVeGobekli
    KilliVeGobekli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Kendi kendini mutlu edip kendi kendine sevinme, kendi kendine uzulup kendi kendini teselli etme, kendi kendine bir is basarip kendi kendini tebrik etme, kendi kendine huzunlenip kendi kendine dertlesme.
    -Okumasi bile zorken yasamasi nasil zor olmasin.

    Ozet : Kendinle arkadaslik kurma durumu.

    2
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Güzel 👍

      Yorumla
  • YasayanAydinlik
    YasayanAydinlik Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir kalabalığin icindesin çok Üzgünsun ama kimse farkında değil..
    Birseyler anlatiyorsun senin için önemli olan şeyler ama anlattığın kişiler anlamıyor, umursamiyor işte tam şu zamanlarda hissedilen duygu yalnızlıkdir.

    4
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Güzel 👍

  • yaneya
    yaneya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Iki gundur acsindir ama yemek yapmayi canin istemez, masaya tek basina oturmak istemezsin cunku. Yemegi yapsan bile bir kasik alip kalkarsin canin istemez. Yalniz yemek yemek kadar uzucu birsey yok sanirim.

    1
    3 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Yaşadım bilirim..

      Yorumla
    • yaneya
      yaneya
      +1 yıl

      Yalnizlik zor. Umarim artik yaninda biri vardir ☺️

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Çok şükür ailem var :)

      Yorumla
  • sewen
    sewen Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 44%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Derdime derman olmasa da her zaman yanimda hissettigim, arkamdan is cevirmeyen, bana hic yamuk yapmayan, ben onu biraksam da geri dondugumde kucak acan en guvenilir dost.

    1
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Güzel 👍

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Açık konuşayım , bence yalnızlık herkesin gidebileceğini hissedip rahat bir şekilde kavga edememektir. Kavgada alttan alma sebebinin yalnız kalmamak olmasıdır. Yalnız kişiye gösterilen en ufak sevgi kırıntısı onun hayatını renklendirir. O aslında sulanmayan çiçektir. Yani birnevi hayatın durmasıdır. Yalnızlık ileri yaşlarda daha kötü hissettirmekle birlikte benim gibi annesini erken yaşta kaybeden bireylerin oldukça zorlu ve yorucu bir hayat yaşamasını sağlar.

    2
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Gece uyumaya çalışırken duvar saatinden gelen sesi bile duymaktır. Tik tak tik tak...
    Öylesine geçen birgun dahadır.

    2
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Öylesine geçen bir gün daha..
      Acıklı söz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Konuşacak sığınacak kimsen olmaması, yalnız başına dışarı çıkman gerekmesi, sağına soluna baktığında hemen hemen herkesin yanında eşi dostu varken senin tek başına hissetmen ve gerçekten öyle olman. Akıl alıp tavsiye almak istersin ama kimseye anlatamazsın çünkü kimsen yoktur. Çok zor

    1
    0 Yorumla
  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Büyük bir arkadaş grubu düşün. Buluştunuz, sohbet ediyorsunuz.
    Fakat bir eksiklik hissediyorsun. Yalnızlık budur. Kendini ait hissettiğin insanların yanında değilse yalnızsındır.

    4
    0 Yorumla
  • invictu_s
    invictu_s Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Düğünlerde dans eden çiftlere oturup bakmak derim sjsks

    2
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • tükenmiskelebek
    tükenmiskelebek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    yalnızlığı en iyi Fuzuli tarif etmiştir;

    "ne yanar kimse bana âteş-i dilden özge,
    ne çalar kimse kapım bâd-ı sâbâdan gayrı."

    (bana gönlümdeki ateşten başka kimse yanmaz, sabah rüzgarından başka kimse kapımı çalmaz.)

    2
    0 Yorumla
  • asivekahve
    asivekahve Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Müslüm Gürses'in bir parçasında söylediği gibi..



    Uzaklardan sanki yarim seslenir
    Garip gönlüm biraz daha hislenir
    Gözyaşlarım karanlığa gizlenir
    Hem dert olur dertlerime geceler
    Gözyaşlarım karanlığa gizlenir
    Hem dert olur dertlerime geceler
    Gelir çöker yalnızlıklar
    Dört yanımda taş duvarlar
    Zindanım olur geceler
    Kurşun gibi bu gönlüme
    Dert yağdırır dertlerime
    Düşmanım olur geceler

    3
    0 Yorumla
  • 1Firstlady
    1Firstlady Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 322 cevap paylaştı.

    Yalnızlık tadı çıkarılması gereken bir şeydir abartılmadığı takdirde. Diğer türlü yalnızlığa gelince ille de tek yaşamak değildir bazen kalabalıklar içinde de olur bu kimse sizi anlamazsa..

    2
    0 Yorumla
  • gggamzeee
    gggamzeee Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Yalnızlık etrafında bir sürü kişi varken
    İçinin bomboş olmasıdır
    İçinde yalnız başına yaşadığın duygu ve düşüncelerini paylaşacak seni anlayacak kimse olmamasıdır.

    2
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Yalnızlık bence seni anlayan kimsenin olmamasıdır. Seni yargılamadan dinleyecek, sana yol gösterecek, boşluğa düştüğünde seni oradan çekip çıkaracak birileri yoksa hayatında yalnızsındır bence.

    2
    0 Yorumla
  • midnigtramblerrr
    midnigtramblerrr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Demiş ki şair: Yalnızlık paylaşılmaz paylaşılsa yalnızlık olmaz.

    "Yalnızlığı" tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?
    2
    0 Yorumla
  • q__soulfly
    q__soulfly Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 312 cevap paylaştı.

    Gerçek yalnızlık kalabalıklar içinde bile hissedilen yalnızlıktır bence. Diğeri tercih edilebilir ve gerçekten tercih edilmiş yalnızlık kadar mükemmeli yoktur...

    1
    0 Yorumla
  • KindMe97
    KindMe97 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Herkes problemler, fikir ayrılıkları, maddi sorunlar yaşarken, sen kendi kendine yetebiliyorsundur.
    Diğerleri kendi başına karar alıp istediğini istediği zaman yapamıyorken, seni bağlayacak, engelleyecek bir şey yok. İşte yalnızlığın bir diğer yüzü.

    1
    0 Yorumla
  • Adıolmayanüye
    Adıolmayanüye Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    Yalnızlık kendine sarılmaktır. Bir gece korktuğunda
    veya ağlarken kendine sarılıp kendini teselli etmektir.

    2
    0 Yorumla
  • Managermann
    Managermann Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 95%
    +1 yıl

    Yalnızlık en sevdiğini kaybettiğinde içinde oluşan boşluktur.

    3
    0 Yorumla
  • ayna35
    ayna35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 74%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Yalnizlik ; tek başına olmak değildir, kimsenin yüreğinde olmamaktır...

    3
    0 Yorumla
  • __AnKaKuŞu__
    __AnKaKuŞu__ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 41%
    +1 yıl

    Etrafındaki kalabalıklara rağmen kimsesiz hissetmektir.. En acı olanı budur bence.

    3
    0 Yorumla
  • DoğrulukCadısı
    DoğrulukCadısı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Boşlukta sadece sen varmışsın gibi ses yok kimse yok. Sadece sen ve senin sesin.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Lan kadının yazdığı benim hayalık hiç de üzülcek bisey degil

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayalim

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Kimi hüzünleniyor, kimi hayal ediyor işte..
      Ama hiçbir şey dışardan göründüğü gibi değil..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence sukretmemekten kaynaklı.

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Neye?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olan durumuna . Yani ben tek yaşasam isyan etmez sukrederdim

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Bir de bunu yalnız yaşayanlara sormak lazım..
      Çünkü yalnızlık fıtri bir durum değil..
      Resulallah bile yalnız kaldığı için hüzünlenmistir ve o yıla "Hüzün yılı" denmistir..

      Eşi Hz Hatice'yi (ra) ve amcası Ebu Talib'i kaybettiği yıldır..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bahsettiğim yalnızlı sevdiklerini kaybetmek değil tek başına yaşamak bence mükemmel bisey ben tek yaşadığımda ailemle aram çok iyi oluyor ana onlarkayken sürekli kaos

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      25 yaşıma kadar ben de aynı şeyi yaşıyordum..
      8 yıl gurbette yaşamış biriyim..
      Ama bir yerden sonra insan evde ses istiyor yoksa kendi kendine konusmaya başlıyorsun :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yasayıp görmeli

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.

    Yalnızlık kadar arkadaş canlısı bir başka arkadaş daha bulamadım. Henry David Thoreau.

    3
    0 Yorumla
  • Yenilenyeniden
    Yenilenyeniden Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    Herkesin nazını tribini çekip, nazlanacak simaracak birinin olmamasi

    2
    0 Yorumla
  • Berraee
    Berraee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    Yalnızlık doğrularla olan yaşanmışlıktır ben böyle tarif ederim :)

    1
    0 Yorumla
  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Yalnız hissetmek yalnızlıktır.. Çaresiz, tek başına, kimsesiz hissetmek yalnızlıktır

    1
    0 Yorumla
  • LovecezaM
    LovecezaM Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Herşeyin tadını tek başına çıkarmaktır.. açıklama dahi yapmadan.

    1
    0 Yorumla
  • HuzursuzMavi
    HuzursuzMavi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlığın birkaç çeşidi var ben huzur olarak algılıyor um

    1
    0 Yorumla
  • Vavelya_KıZ
    Vavelya_KıZ Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    bom boş kafa gibi.
    hafızasını kaybeden insan gibi

    1
    0 Yorumla
  • Turuncuyum
    Turuncuyum Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bunu birine anlatmam lazım deyip telefpnu elime aldığımda 2 dk sonra geri bırakmam

    2
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      🚬🚬🚬

      Yorumla
  • Sweetwitch13
    Sweetwitch13 Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 25
    +1 yıl

    Yanlızlık bir ovanın düz oluşu gibi birşey...

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bunu neden sorun olarak görüyorsunuz anlamadım. Bence çok güzel

    1
    0 Yorumla
  • Tadışahane
    Tadışahane Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kucağında çocuk uyuyup kalmışken kapıyı açamamaktır yalnızlık 😞

    3
    0 Yorumla
  • MarkZickerberq
    MarkZickerberq Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kalabalıklar içinde kendini kimsesiz hissediyorsan yanlizsindir

    2
    0 Yorumla
  • bolpeçenek
    bolpeçenek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yalnızlık her gece yorganın altına girip ağlamaktır ve düşünmekten uyuyamamaktır.

    2
    0 Yorumla
  • Nurkls061
    Nurkls061 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yalnızlık kısaca mutluluktur tek başına hayatın tadını çıkarmak..

    1
    0 Yorumla
  • Eyfel_kulesi
    Eyfel_kulesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Kendimle baş başa kalmak 😊

    2
    0 Yorumla
  • nedenlazım
    nedenlazım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Şu faturası çok düşük geliyor

    1
    0 Yorumla
  • hohocham
    hohocham Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Marketten herşeyi tek kişilik almak.

    1
    0 Yorumla
  • Nüktedâr
    Nüktedâr Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Boş bardakta su içmeye çalış derim

    1
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bulaşıcı ve Kalıcı Hastalık.

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Edemem ki

    1
    1 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
  • OOztas42
    OOztas42 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 301 cevap paylaştı.

    Bu kadar yeterli mi?

    1
    2 Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Ne?

      Yorumla
    • OOztas42
      OOztas42
      +1 yıl

      Anlatılmayacak kadar yalnızım

      Yorumla
  • sfrsknti35
    sfrsknti35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 104
    +1 yıl

    Yanlızım dostlarım yanlızım:))))

    2
    0 Yorumla
  • Thorneux
    Thorneux Takip Et
    Xper 7 Yaş: 104 , eic 99%
    +1 yıl

    tek başına

    1
    0 Yorumla
  • Pempom
    Pempom Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Huzur dinginlik

    1
    0 Yorumla
  • Dariole
    Dariole Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Korkunç

    1
    0 Yorumla
  • Pars1908
    Pars1908 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bela

    1
    0 Yorumla
  • tsgskzlrsryr
    tsgskzlrsryr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 53
    +1 yıl

    Direkt ben derdim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    boşluk hiçlik

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Yalnızlığı" tarif edin desem nasıl tarif edersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yalnızlığı nasıl tarif edersiniz ? 17 cevap verildi
Yalnızlığı tanımlayın desem ne dersiniz? 30 cevap verildi
Yalnızlığı nasıl anlatırsınız Nasıl tarif edersiniz? 4 cevap verildi
Yalnızlığı nasıl tanımlarsınız? 4 cevap verildi
Yalnızlığı nasıl tanımlarsınız? 17 cevap verildi
Yalnızlığı nasıl tanımlarsınız? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨