Naif bir insan olarak çok üzülüyorum bu hayatta napmalıyım?

İnsanların konuşma tarzları , çıkarcılıkları sınıf ayrımı yapmaları çok üzüyor beni.. Annem beni kibar sevgi dolu bir kız olarak büyüttü üzülmekten korktuğum için herkese temkinli yaklaşıyorum normal değil miyim ben?
Naif bir insan olarak çok üzülüyorum bu hayatta napmalıyım?
Cevapla