"Gerçeklik kendisine inanmayı bıraksanız bile ortadan kalkmayan bir şeydir. İnsan olarak diğerlerinden daha önemli olmadığımızı kabul etmek kolay değildir, evrensel ölçeklerde kendimizin bir kırlangıçtan hatta bir söğüt ağacından daha fazla bir şey ifade etmediğimizi kabul etmek kolay değildir, milyarlarca bir süreci göz önünde bulundurup insanlık tarihinin bu zaman için kapsadığı yerin önemsizliğinin farkına varıp kendi kısacık yaşam süremizin önemsizliğini kavramak ve kabul etmek kolay değildir. Belirli bir amacı ve yapılandırılmış bir düzeni olmayan evrende sıradan bir galaksinin sıradan bir yıldızının çevresinde dönen bir kaya üzerinde yaşayan, evrensel ölçekler açısından mikroskobik bir canlı olduğumuzu kabul etmek kolay değildir. Uzayın ve zamanın sonsuzluğunu anlamak kolay değildir. Kolay olan şey, kendimizi, ırkımızı, ailemizi, ulusumuzu ve inancımızı diğerlerinin hepsinden üstün görmek, hayatı açıklayan geleneksel öykülere tutunmak zihnimizde yarattığımız bu alternatif gerçeklikle kendi kurgusal önemimizin zevkini çıkarmaktır" ~
Çoğu zaman aklımıza gelmese de bir gün öleceğimiz gerçeği... Belki de yarın bedenimizi hareket ettiremeyecek, yapmayı planladığımız şeyi yapamayacak ya da bir kez daha görmek istediğimiz kişiyi bir daha asla göremeyecek olmak. En kötüsü yalnız öleceğimiz gerçeği. Seni bırakmayacak anne babanı geride bırakıp, sona kaldığın için yalnız ölmek; sevdiğin adam/kadın çekip gittiği için onun acısıyla keşmekeş olan hayatında, bir köşede hatırlanmayı bekleyerek ölüp gitmek... Hangi son bizi beklerse beklesin yalnız öleceğiz. Geride ise yapmak istediklerin ya da sürekli erteleyip bir türlü adım atmadığın bir ton şey kalacak...
Garibanın yüzü gülmez. Parasız yaşanması çok zor. İnsan insana muhtaçtır. Kişiler her ne kadar güvenmem kimseye deselerde güvenecek birini ararlar. Kendini korumak adına ne kadar duvar örersen o kadar yalnızlaşırsın
aynaya her baktığında kendi kusurlarını kendi hatalarını görmeyen insan daima eksik kalmaya mahkumdur çünkü kendisiyle barışık olan insan kusurlarını hatalarını hatta sınırlarını bilir..
Kendini bilmek demek haddini bilmek demek haddini bilen insan iyidir..
En büyük en rahatsız eden en korkutucu herkesin bilmesi gereken gerçekte 'Ölüm var arkadaş' bundan kaçış yok bunu unutmamalı ve buna göre yaşamalı insan bir son var yani dünya da kalıcı değilsin
Rahatsız edici gerçekler ; Tipsiz erkeklere kızlar bakmaz reddeder ve reddederken arkadaş olarak gördüğünü söylerler. Tabi tipsiz erkek kimseyi asla tipsiz olduğu için reddedildiğine inandıramaz hep kendisi bir hata yapmıştır.
Tipsiz erkekler ne kadar kişisel gelişim kitabı okursa okusun geliştirecekleri tek şey sağ kol kası olur.
Tipsiz erkeklerin hayaline bile sığdıramadığı kızları yakışıklı erkekler tek kişilik yatağa sığdırır.
Kadınlar paraya baksa bile zengin yakışıklı erkeklere bakarlar , tipsiz fakir erkekler kadınların kendilerine fakir oldukları için bakmadıklarını düşünür , ama aslında tipsiz oldukları için bakmadıklarının farkında değiller. Tek umutları zengin olmak ama malesef zengin olsalar da hiçbir kız bakmayacak.
Yaşadığımız herşey geçmişimiz bunlarla barışık olmalıyız. Şöyle söyliyim kötü insanlarla yaşıyorum ben onların yaptıkları kötülükleri yüzlerine söylediğim için benden nefret ediyorlar. Kendi içlerinde kendilerinden de nefret ediyorlar insanın yaptığı kendisine yapılan herşeyi sindirip yüzleşmesi gerekiyor. Kötü insanlar bu yüzden iyi insanlardan nefret ediyorlar
Öfkeliyim ama ne anneme ne kardeşime. Şiddet gösteren biriyim bir defa sevgilim oldu. Oda başkasına çıplak foto attığını görünce ayrıldım sevgilimle hayatta başarılar dedim o zamandan beri kimseyi sevmez oldum ailemde zorla evlendirmeye çalışıyor birikimle ev alacağım. Ayrı ev çıkacağım
Zamanın çok hızlı geçmesi. Benimle birlikte büyüyen insanlardaki değişimleri görmek inanılmaz etkiliyor beni. Herkes başka yerlerde kimse küçükken olduğumuz gibi kalmadı. Böyle hızlı geçen bir hayat varken neye sahip olabiliriz ki gerçekten? yaşadıklarımızın hepsi birer yanılsama gibi. Bazı anlar yaşanırken hepimizin öleceği aklıma geliyor ve bir anda herşey anlamsızlaşıyor.
ha işte sen bunu biliyorsun ve bunu bildiğinide biliyorsun ya. o yüzden o kusurunu bilmeyen seni daha çok rahatsız eder daha çok üzer. bilinç ve empati düzeyi yüksek olmak oldukça dertli bir iş. Allah yardımcın olsun :d
Hata yaptıysan yaptın başına ne geldiyse geldi bunları bahaneyle defetme veya birşeye sığınarak kendini avutma kabullen. Kabullenmek kendini herşeyinle kabul ettiğini ve tandigini gösterir.