2 gündür kimsenin beni sevmedigini düşünüp agliyorum normal mi?

2 gundur cok duygusalim kendimin aptal, yalniz, kimse tarafindan sevilmeyen, kotu kalpli, yuzunde nur yok, ozguvensiz, ice kapanık, sıkıcı birisi oldugumu düşünüyorum. Kendimi degistirmek istiyorum tamamen karakterimi kisiligimi degistirmek istiyorum ne yapmaliyim sizce?
2 gündür kimsenin beni sevmedigini düşünüp agliyorum normal mi?
Cevapla