Moraliniz bozukken kendinizle nasıl bir konuşma yaparsınız?

"Herşey olacağına varır." Çok moral vermiyor ama yine de "ehh ne yapayım hayat böyle" umursamazlığını pekiştiriyor. Şu herşey olacağına varsada bizde rahat etsek artık 🤦‍♀️🤦‍♀️
Moraliniz bozukken kendinizle nasıl bir konuşma yaparsınız?
Moraliniz bozukken kendinizle nasıl bir konuşma yaparsınız?
Cevapla