Yalniz olmayı ben seçmedim karşıma kötü ve yanlış insan çıkıyorsa bu benim suçum mu?

Hep kötü ve yanlış insanlara rastlıyorum ikide bir benim karşıma etrafımda hep çıkıyor ben bunu ayırt etmede sorun yaşıyorum yalnızlık benim tercihim ve suçum değil
Yalniz olmayı ben seçmedim karşıma kötü ve yanlış insan çıkıyorsa bu benim suçum mu?
Cevapla