Yaşlanınca kendinizi nerede ne yapıyor olarak görüyorsunuz?

Ben kendimi aynı bu şekil olarak görüyorum ne eksik ne fazla 😼
Şişelerrr
Şişelerrr
Yaşlanınca kendinizi nerede ne yapıyor olarak görüyorsunuz?
Cevapla