Çok denedim ama kimseye zarar verip üzemedim sizce neden kötülük yapamıyorum?

nefret ettiğim insanlar var ama onlara küfür edemiyorum zarar veremiyorum arkasından laf ettirmiyorum. Bana kötülük yapsa da ona karşılık vermiyorum..
Çok denedim ama kimseye zarar verip üzemedim sizce neden kötülük yapamıyorum?
Cevapla