Hangi kötü alışkanlığını/huyunu bırakmak istersin?

Duygularını sesli söylemek iyi gelir.
Sesli söylesen kendine, beyinden uzaklaşır.
Merak etme iyiyse kalır, kötüyse gider.
Hep mutlu olmaya çalışmak insanı yorar.
Hep kötü hissetmekte öyle.
Kötü hissetmekte beynin ihtiyacı, iyi hissetmek gibi.
Anılar duygularla kodlanır.
Kötü olan duyguları kodlama sesli söyle hatta, yüksek sesle.
Özgürce söyle. HANGİ KÖTÜ ALIŞKANLIĞINI BIRAKMAK İSTERSİN?
Hangi kötü alışkanlığını/huyunu bırakmak istersin?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru🙂
Hangi kötü alışkanlığını/huyunu bırakmak istersin?
Cevapla