Saçmalamak İnsanın Doğal Bir Hakkı Mı, Utanç Kaynağı Bir Suçu Mu?

Selam Gençlik 🌻💛🙂 Sizce, eğlenmek, gülmek için bahane aramak, hatta saçmalamak bir insan için en doğal hakk mıdır yoksa tam bir utanç sebebi midir? Niçin daha mütebessim, neşeli, eğlenceli insanlar olmayı bir türlü başaramıyoruz? En ufak bir aksilikte hemen neden iğrenç küfürbazlara bağlıyoruz? Bizler ne zaman bardağın komik tarafından bakmayı başaracağız?😃😃
Saçmalamak İnsanın Doğal Bir Hakkı Mı, Utanç Kaynağı Bir Suçu Mu?
Güncellemeler
+1 yıl
@witcher aynen🙂
Saçmalamak İnsanın Doğal Bir Hakkı Mı, Utanç Kaynağı Bir Suçu Mu?
Cevapla