Aslında ben olmayan beni yapan bir iki düşünceden diyebilirim. Aklın kabullenmeyip duyguların kabullendigi yani kalbin kabullendiği şeyler bunlar. Ortası bir magma çukuru gibi. Magma çukurundan köprü kurulması vardı. Bir savaş vermişler gibi ya da hala veriyorlar. Birbirine düşman iki kuvvet gibi önceden köprü de inşaat ettirmiyorlardı. O inşaat yokken mi yoksa ihale gelmek mi bilemem ama bir taraf isteği o hal bir tarafın isteği o hal almama. İç dünyamı bu konuda çözümlemek bir insanın parmak izi gibidir. Bunu kendim için söyledim tabi çözüm konusunu. Kurtulmak istemek ya da istememek bilemem. Kurtulmak istemek asırlar öncesi ben gibi. Kurtulmak istememek belki tek bir ifadenin kalıcı olması o konuda işte o fuzulette kalmak gibi ihtiyaçsız. Biraz uzun kusura bakma...
Çakmaklara insanlardan çok değer veriyorum. Yatağıma ailemden birisini bile oturtmam. Özel olanıma dokundurtmam. Birisiyle yan yana yürüyorsam illa sol tarafta olacağım bu var bir de.
Çabuk sinirlenmek istemiyorum ama pek olmuyor hele hava sıcaksa içimden canavar bile çıkabilir ters bir durumda bu fıtratım ama böyle olmak istemezdim.. Ve düzensiz berbat uykusuzluk düzenim alışkanlığım var uykuya alerjim var sanki bu bünyemi yipratiyor
çok büyük bir takıntım yok.. sadece ne olursa olsun büyük bir kötümserliğim oluyor daima biraz iyimser olmayı isterdim ancak hep kötü şeyler olduğundan dolayı iyimser bakamıyorum hayata
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet baglandim ve unutamiyorum sevdim takıntı oldu kurtulmak istiyorum denedim ama olmadi geçmedi Psikolog fayda etmedi Uzak durmak fayda etmedi evlendi fayda etmedi Başka şehirlere gittim gezdm aylarca unutmak için 2 senedir ne adını duyuyorum ne yüzünü ama geçmiyor... gecmicek
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Herseyin yenisine sahip olmak isterim.. hayatimda hiç ikinci el birsey almadim...
Çatal, bıçak çekmeceden çıkarınca yıkar öyle kullanırım, yoksa rahat edemem. çünkü küçükken çekmeceden kaşık almiştim ve böcek çikmişti çekmeceden... takinti oldu..
Gece yatmadan önce buzdolabinin kapisini kontrol etmeden uyuyamam..(bir kaç sene önce buzdolabinin kapisini açik birakmişlardi.. dunya kadar elektrik faturası gelmişti.. buda takıntı oldu.
Bilgisayar başında çok vakit geçirme olayını çözmem gerekiyor. Bağımlılık değil iş yüzünden bilgisayar başında vakit geçirmek zorundayım fakat genede kurtarmak istiyorum :)
"Maladative Dreaming" boyle yazılıyordu galiba. Aşırı hayal kurma rahatsizligi bundan kurtulmak cok isterim gercekten. Ama psikolojide boyle bir sey yok. Yahudi bir adam kesfetmis ama tedavisi yok sanirsam.
Bende bir zamanlar çok hayal kurardım, şu an bu yorumu okuyunca artık hayal kuramadığımı farkettim, Hayallerim heveslerim yarıda bırakıldığı günden sonra hepsi bitti, elveda her şeye 😊
Vesveseler 😟 Ne yapsam acaba bu dinden çıkardımı diye düşünüyorum. Eskiden vesveseye dayanamaz ağlardım hep uyumak isterdim. Bağzen vesveselere karşı yüzümü kötü yapıyorum ama diğer insanlar ne der diyede düşünüyorum 😟
Araba sürerken yanımdan olan arabaların içine bakmadan alamıyorum kendimi. Geçenlerde başıma bela oldu sırf baktım diye 🥱
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Travesti seviyorum ve kadınlardada pegging and cuckolding. Herkes gibi normal şeylerden hoşlanmak istiyorum ama durum bundan ibaret. Çünkü insanlar yargılıyor.