Mesela ben kuzenim uyurken şafak operasyonu düzenleyip pantolonuna işemiştim. Ardından onu giymişti tüm gün :dd Sizin de küçükken muzurluk yaptığınız, yaramazlığın nirvanasına ulaştığınız bir haylazlık anınız var mı varsa nedir?
Saten eller tuşlara hadi çocuklar :dd
Küçükken yapıp utandığınız ve büyüklerinizden gizlediğiniz tatlı bir olay yaşadınız mı?
İlkokula gidiyordum ama hatırladığım kadarıyla baya küçüktüm yinede kapıyı anahtarla açabiliyorum. Annem alışverişe çıkmış bende kapıyı yumrukladım altıma edicem yoksa baktım açan yok, anahtarı falan aradım derken vakit geçti baya, buldum kapıyı açtım ama oracıkta saldım artık, okul kıyafetim yerler falan çiş derken batırdım heryeri. Üst başı hallettim ama yerleri temizlemek için yumuşatıcı boca etmeseydim iyiydi, kadın kapıdan girer girmez yere yapıştı, canım anam🙄
Evet var.. 🤣🤣 Anlatıyorum halam koy de yılan öldürmüştü. Bizim yanimiz da alıp onu atmıştı. Bizde halam gittikten sonra o yilani attığı yerden alıp nasıl birsey diye merak edip bakmistik.. sonra yılanı atmak için çubuk ile fırlattık.. o da sen git elma ağacına takıl . Tabi çok yüksekti.. korkmustuk. 1kac gün geçti kokmaya başladı. Tabi biz kuzen ile gidip bakıyoruz. Düştü mü diye... meyve zamanı idi birde.. halam her yoldan geçtiğinde bu koku nereden geliyor diye söyleniyordu. Bizde birbirimize bakıp gülüyorduk.. İlk okul öğrencisi idik 😅😅😅🤣 Uzun oldu ama..
Peki bir gün orta okulda arkadaşlar şaka yapalım dediler. Piyon olarak da beni seçtiler.. çünkü çok güzel şaka yaparim ve kanmayqn olmaz.. neyse bir kırmızı kalem peçete aldık. Peçeteye boyadık... becetenin bir kısmı kirmizi oldu bende gittim burnuma tuttum ogretmen geldi tabi ben de ağlıyormuş gibi numara yapiyirum.. Ne oldu kızım dedi.. Bende dedim burnum kanıyor hocam çok korkuyorum. Tabi hoca da korkmustu... 😅😅😅 Daha neler varda işte
Birgül yine bir arkadaş okula oyuncak fare getirmişti ama nasıl gerçek gibi. Neyse ben bunu bizim gruptan bir arkadasin kalemlerine koydum. Lise zamanı.. birde en sert hocanın dersi idi.. neyse ogretmen girdi ders anlatmaya başladı.. tabi yazı zamanı geldi kız kalemligi açması ile bağırması bir oldu.. kalemlik bir tarafta fare bir tarafta.. öğretmenin önüne düştü.. Allah dedim yedim yani ayvayı. Ne bilim bu kadar korkacagjni.. ogretmen demez mi kim yaptı bunu diye.. tabi ben korkudan sağ sola bakıyorum gören oldu mu diye.. tabi ucuz yirtmisim ki kimse görmemiş. Qma arkadaşım çok kızmıştı fareyi hocaya kaptırdım diye.. 🤣🤣🤦🏻
🤣🤣🤣 yok ya arkadaşa doğum gününde vermiştim. Herkes birbirine atmıştı.. birde koca bir gazete yığınına sarmistim. Bildiğin matruska gibi.. en sonun da herkes birden açmaya başlamıştı.. bitmiyordu 🤣🤣🤣
Evet ilkokul 1. Sınıfta iken 4,5 arkadaş bir tuvalette giriyorduk aynı anda sırayla işiyorduk ve işerkende birbirimizin popişine bakıyorduk. 😂 nasıl işiyoruz diye. Ondan sonra işimiz bittincede sınıflara dağılıyorduk o günden beri göt merakı var bende. Birilerini işerken veya Kakasını yaparken görmek istiyorum. Yani popolarını çıplak görmek bile yetiyor hatta 😂
Allah seni ali 😂😂😂 bende babannemin çantasından büyük miktarda para almıştım. kıyaslama yaparsam bugünün 1000 tl gibi. hep abur cubur almıştım o parayla 🙈🙈🙈
İşte yine küçüğüm o zamanlar tabi, kilitli kapıları açıp evden kaçıyormuşum, annemler taaaa arka mahalleden topluyormuş beni. Sonra şurup içmeye kalkmışım, kaşığa dökmeye çalışırken koltukların halının her yeri şurup olmuş. İğrenç gelecek belki ama sümüklerimi yiyordum 😂. Oyun hamuru yiyordum. Manyak birşeymişim. Annem hep diyor erkek çocuğundan beterdin diye.
Misafirlikte bulaşıkları yikamaya geçtim. Cok çişim vardi ama tuvalet disardaydi aksamdi da korktum gidemedim. Akan suyun da etkisiyle tutamadim 🙈 care olarak bulaşık suyunu ustume devirdim 😄 bunu da ilk defa burada anlatiyorum😄😄
Mahalle bakkalından sakız çalmak. Çocukluk arkadaşımla birlikte yapmıştık. Himmm bir kutu hem de! Çıkartma biriktiriyorduk ve o son çıkartma bir türlü çıkmıyordu. Her kutuda bir tane vardır diye düşünüp çalmıştık. Akla bak bi kutu sakız var yine de çiğnediğimi atmaya kıyamayıp, buzdolabına koymuşum çocuk aklı ile. Ablam anladı olayı ama o da çocuktu. Hee o son çıkartma çıkmadı barbi bebek hayal oldu filan 😂 ne anlattım be!
Lojmanlarda oturuyorduk, o dönem her akşam bı komşuda gezmek vardı🙈yan komşumuz sobanın üstüne hep güğüm koyardı sıcak su olsun diye☺️bende onlara gidince suya hep biseyler atardım 🙈kadın duş alirken hep soylenirmis bana😂😂yıllar geçti konusu olsun hala soyleniyor
İşin garip tarafı😁ozamanlar ilk okul 1 gidiyordum , aradan yıllar geçti evlendim tayin falan derken iki sene önce birbirimizden habersiz aynı binada ev tutmusuz 🤣🤣🤣🤣şuan bı üst katımda maşallah hala aynilar hep duş🙈🙈🙈
Yukarı balkondan arkadaşımla milletin kafasına tükürmüştüm, o an çok eğlenceli geliyordu.😂 Şimdi amaç neydi bilemiyorum. Bir de Almanci bir apartman vardı, akrabalarım Etiler'de oturuyordu. O Almanci apartmanın zillerine arkadaşimla basıp, kaçıyorduk. Onlar yabancı bir şeyler söyleyince, kızınca çok hoşumuza gidiyordu.😂
Orta birde sinifbarkadasimla evlerimiz yabanaydı her gün beraberdik ve öpüşmek nasıl diye cok araştırıp merak ediyoduk ve sonra öğrenmek için kendimizde denemeye karar verdik ve orta okul sürecinde hep ortamı oldukça denerdik. Birde o dönemde çok kaslıydım bana sen erkek ol diyodu ne farkediyosa :))
Daha 4-5 yaşlarındayken anneme sürekli kardeş istiyorum falan diyordum annem de "Kızım baban daha çocuk istemiyor" dedi. Bende 2000 IQ olarak dedim ki "O zaman bana kardeş yap ama babamın haberi olmasın" Kadın gül gül öldü bütün akrabalar dahi öğrendi hatırladıkça yerin dibine girerim 🙈😂
Yazlıktayız Ben 1,5 yaşındayım Babam arkadaşlarıyla balıktan gelmiş. Bana göstermek için yanaştırmışla ve ben hayvanı tutup ağzıma sokmaya çalışmışım resmi de var ispatlı yani daha da rezil etmedim kendimi hala konuşur dururlar bunu
Küçükken yatağa uyuduğumu hatırlıyorum. Daha sonra bir uyandım ki tuvaletin önüne s*çıyorum. Hemen temizlemeye çalıştım tabi temizledikçe bulaştı daha sonra anam baktım birde ne göreyim evin kanepenin arkası hep b*k. Evin belirli bölgelerine uykulu halde s*çmışım.
Abimle elma çalmıştık, ailemiz hiç bir zaman öğrenmedi bunu, abim büyüyünce çalışıp o adama parasını vereceğim demişti ve çalmıştık.. Çok üzgünüm ama pişman değilim, ilk ve son yaramazlığımdı...
Ciao Büyükler su isteyince getirdiğim suyun birazını getirirken içiyordum sonra onlarda o bardakla kalani içiyorlardı. Utanma değilde komik geliyor. Düşünsenize şu an bir çocuk bunu yapsa virüs yayabilir.
Oturma odasında yatakta uyuyordum Bi gözümü açtım ev misafir dolu altıma da yapmışım hemen geri kapattım gözümü birde sıcak üstüme battaniye örtmüşler geberiyorum 1 saat de gitmedi misafirler kalkmadım dayandım 🤭🤭
Annem markete giderken kimseye kapıyı açma baban gelse bile demişti babam geldi zile bastı balkondan baktım ama açmadım annem gelene kadar, hiç annemin sözünden çıkmam 😂
Merhaba. Kelimenin doğru yazımı “muzur” değil “muzır” diyerek başlayayım. Ben küçükken hep çok usluydum. Anlatabilecek bir anımın olmaması üzücü geldi şu an. ☺️
Banyo yaparken büyük tuvaletim gelmişti orda da silme kovası vardi su dolmuş içi içine yaptım annem temizledi bize sordu hâlâ da kimin yaptığını bilmiyor üstelik bunu yaptığımda 14 yaşındaydım
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok kötü birşey izlemiştim kuzenime de izlemiştim, O zaman dayım yakalamıştı ama görmezden gelmişti 😅
sitede oturuyoduk 14. katta ben evde ne var ne yok balkondan aşağı atmşım sonra komşular bağırarak annemleri uyandırmış aşağıdan kumanda oyuncak tabak çanak ne varsa güle güle toplamışlar 🙈😂
Anaokuluna giderken beden eğitimi dersimize giren hocama aşık olmuştum. Adamla öpüşünce ömür boyu aşık olucaz sanıyordum bir birimize. Ve ve ve bunu demedim Allahtan olmadı öyle bir şey
7 yaşındayken kardeşim olmuştu geceleri gizli gizli o uyurken ağzından emziği alıp ben emerdim 😅 bu biraz böyle gitti ama en sonunda anneme yakalandım 😅😅😅