Tanımadıklarıma çıplak fotoğraf attım sizce kötü biri miyim?

tanımadığım insanlarla sanal sohbet yaptımsohbetten kastımı anlayan anlamıştır :D ve bazılarına çıplak foto attım yüzüm görünmüyo tabi. sizce ben o.. karakterli bir insan mıyım fazla argoya girmeyelim soru kaldırılıyor :D

ve bu arada güldüğüme bakmayın benim için önemli troll falan değilim :)
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar tekrardan söylüyorum foto falan yüklediğim yok :D soru dikkat çeksin diye öyle dedim.
Tanımadıklarıma çıplak fotoğraf attım sizce kötü biri miyim?
Cevapla