Her şeyi erteliyorum ve sonra da pişman oluyorum tavsiye verir misiniz?

25 yaşındayım ve pandemi başladığından beri hep evdeyim ve artık içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor, kitap okuyacağım film izleyeceğim diyorum sonra da yarın yaparım diyorum ama bir türlü yapamıyorum içimden de gelmiyor, bütün gün telefona bakıyorum boş boş vakit geçiyorum ve ruhum daralıyor, yalnızlık duygusu ve gelecek düşünceleri beni sardı ve kısır döngü halinde yaşıyorum 2 aydır, motive olamıyorum odaklanma sorunum da var bana tavsiye verir misiniz? İş için bekliyorum bir yandan
Her şeyi erteliyorum ve sonra da pişman oluyorum tavsiye verir misiniz?
Cevapla