Duygularından kaçmayacağım, bastırmak için de yötemler de uygulamak istemiyorum ama nedense uyandım ve bu gün kendimi kırılmış, küsmüş ve biraz asabi hissediyorum.
Bu gün çok duygusalım ve de kırılgan, siz böyle durumlarda neler yaparsınız?
Belirli bir sebebi yoksa bir kahve yap kendine, müzik aç ve sakinleşene kadar bekle. Sebebi varsa da ona yönel; madem ki duyguların mühim bu kadar, baskılamaya çalış daha fazla düşünerek.