İnsanlar için özgürlük kavramının gerçek olabileceğine inanıyor musunuz?

İnsan kadar vahşi bir hayv- pardon canlının tamamıyla özgür olduğu bir dünya düşünemiyorum ben. Tam bir kaos.
Zaten kendi sınırları içinde özgürleşmeyi bilmiyor bir çoğu. Ya başkalarına dahil olmaya ya da başkalarını buna dahil etmeye çalışıyorlar.
Bir de özgürlüğü "Ben istediğim şekilde yaşarım" olarak yorumlayan bir kitle var ki neler yapabileceği göz korkutuyor.
Kısacası insanların genel olarak bir şekilde yönlendirilmesi gerektigini düşünüyorum.
Biraz baskı ve kısıtlama iyidir.
Bu saate sitede malûmmm konulara yoğunlaşmak varken özgürlük üzerine konuşmak biraz sıkıcı gelebilir çoğunluğa ama fikirlerinizi almak isterim. İyi geceler.
İnsanlar için özgürlük kavramının gerçek olabileceğine inanıyor musunuz?
Cevapla