İnsan kadar vahşi bir hayv- pardon canlının tamamıyla özgür olduğu bir dünya düşünemiyorum ben. Tam bir kaos.
Zaten kendi sınırları içinde özgürleşmeyi bilmiyor bir çoğu. Ya başkalarına dahil olmaya ya da başkalarını buna dahil etmeye çalışıyorlar.
Bir de özgürlüğü "Ben istediğim şekilde yaşarım" olarak yorumlayan bir kitle var ki neler yapabileceği göz korkutuyor.
Kısacası insanların genel olarak bir şekilde yönlendirilmesi gerektigini düşünüyorum.
Biraz baskı ve kısıtlama iyidir.
Bu saate sitede malûmmm konulara yoğunlaşmak varken özgürlük üzerine konuşmak biraz sıkıcı gelebilir çoğunluğa ama fikirlerinizi almak isterim. İyi geceler.
Zaten kendi sınırları içinde özgürleşmeyi bilmiyor bir çoğu. Ya başkalarına dahil olmaya ya da başkalarını buna dahil etmeye çalışıyorlar.
Bir de özgürlüğü "Ben istediğim şekilde yaşarım" olarak yorumlayan bir kitle var ki neler yapabileceği göz korkutuyor.
Kısacası insanların genel olarak bir şekilde yönlendirilmesi gerektigini düşünüyorum.
Biraz baskı ve kısıtlama iyidir.
Bu saate sitede malûmmm konulara yoğunlaşmak varken özgürlük üzerine konuşmak biraz sıkıcı gelebilir çoğunluğa ama fikirlerinizi almak isterim. İyi geceler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer