Hepimizin vardır mutlaka tahammül edemediği şeyler bu bi davranış olabilir ses olabilir benim yemek yerken ağız şapırdatılması ve çatalla tabak tepsinin çizilirken çıkan o sesine tahammülüm yok
Tüylerinizi diken diken sizi sinir eden şeyler var mı?
Ağız şapırdatması kesinlikle. Bir de çatalın tabağa sürtünce çıkan gıcırdatma. O sofrayı terk edesim geliyor. Öyle bir batıyor ki her çiğneme. Cinnet geçirmeye ramak kalıyor.
Öfkelenmem hiçbir ayrıntıya fakat hiçbir bok bilmeyen, cahilliği benimsemiş insanların ısrarla ego savaşına davet etmesine dayanamıyorum. Otur önce kitap oku, araştırma yap, somut olgularla gel bana. Daha üslubundan bihaber, geliyor benimle yarışa girmeye çalışıyor. Çok var böylesi, çok..