Mesajlarınıza Geç Cevap Verilince Tepkiniz Nasıl Oluyor?

Bende bana geç yazılmasını hoşlanmam hatta gıcık olurum ama karşı tarafıda kırılmasın üzülmesin diye birşey diyemem bir iki kez kibarca uyarırım bazen baktım olmuyor alışırım artık nezaketen birşey diyemem çoğunlukla
Mesajlarınıza Geç Cevap Verilince Tepkiniz Nasıl Oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu aslında bir sitem sorusuydu mesaj yerine ulaştı galiba 😂😂Şöyle cevap veriyim işi var ise saygı duyarım iş yok ve bilerek yapıyorsa ve tekrarlıyorsa soğurum zamanla
Mesajlarınıza Geç Cevap Verilince Tepkiniz Nasıl Oluyor?
Cevapla