Gece görüntülü konuşmadım diye beni önemsemiyorsun dedi küstü? Narsist mi gercekten? Yoksa normal bir durum mu?

Birbirimizi uzun süredir iş yüzüden göremiyoruz bu arada her konuda böyle bana hiç hayır deme diyor. Normal mi su durum sizce iyi geceler kendin bilirsin dedim bende ne diyim
Gece görüntülü konuşmadım diye beni önemsemiyorsun dedi küstü? Narsist mi gercekten? Yoksa normal bir durum mu?
Gece görüntülü konuşmadım diye beni önemsemiyorsun dedi küstü? Narsist mi gercekten? Yoksa normal bir durum mu?
Gece görüntülü konuşmadım diye beni önemsemiyorsun dedi küstü? Narsist mi gercekten? Yoksa normal bir durum mu?
Cevapla