Birbirimizi uzun süredir iş yüzüden göremiyoruz bu arada her konuda böyle bana hiç hayır deme diyor. Normal mi su durum sizce iyi geceler kendin bilirsin dedim bende ne diyim
Gece görüntülü konuşmadım diye beni önemsemiyorsun dedi küstü? Narsist mi gercekten? Yoksa normal bir durum mu?
Bu durum 10 senedir devam ediyor bu şekilde. Aynı kalamıyoruz. Bir şekilde iletişime geçiyoruz. Sonrasında yine kavga çok yakışıklı bir adam cafelerde gitar çalıp şarkı söylüyor yani bunun için bana ihtiyacı da yok.
Hayır kesinlikle. Çok farklı bende. Dayanamıyorum görüşürüm zaman bile gülmeye başlıyorum. Ya ona sarildigimi düşündüğüm zaman gözlerim doluyor saçma sapan duygulanıyorum. Hayatıma giren bütün adamlari onunla kiyasliyorum. Üzülüyorum neden o değil şimdi yanında olan diye. Bilmiyorum saçma sapan değişik birsey
Hayır değil. Ama çok başka bende yeri. Farkındayım evet. Ama oda öyle. Şimdi babası çocukken vefat etmiş annesi bu durumdan sonra psikolojik sorunlar yaşamaya başlıyor. Evin bütün yükü bunun üzerinde. Abisi yuzbasiydi kaza geçirdi bacağını kestiler. Hepten buna kaldı. Okudu çalıştı. Geldi uzun yıllar kpss ye çalıştı. Gündüz araba yıkadı kütüphaneye gitti gece gitar çaldı şarkı söyledi. Yani bana ayıracak düzgün bir ilişki yaşayacak fırsatımız olmadi hiç bizim. Ailesine karşı o sorumluluğu hiç bırakmadı çünkü. Kardeşleri okuyordu onlara yardımcı oldu. Yani bu sebepler bilmiyorum bu kadar sorumluluk sahibi olması ailesi için kendinden çok şey feda etmesi çok etkiliyor beni
Açmamamin sebebi hayır dediğimde saygı duyması ısrarcı olmaması. Yoksa cinsel bir istekle bile ac demiş olsa ben zaten ondan başkasını düşünemiyorum ki tabiki ona açıcam 😀
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Gece görüntülü konuşmadım diye beni önemsemiyorsun dedi küstü? Narsist mi gercekten? Yoksa normal bir durum mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Narsistlik kendine aşık olan kişi demek. Kendini kusursuz gören. Bu mesaj sadece foto at , kamera aç . Libidoluk bi durum olabilir
Kendine aşırı değer veren aşırı önemseyen bana kimse hayır diyemez diyen adam mesajları bunlar bence
Kısaca seni kullanıyor desek
Bu durum 10 senedir devam ediyor bu şekilde. Aynı kalamıyoruz. Bir şekilde iletişime geçiyoruz. Sonrasında yine kavga çok yakışıklı bir adam cafelerde gitar çalıp şarkı söylüyor yani bunun için bana ihtiyacı da yok.
Özgüven eksikliği var sende , oyüzden kopamıyosun
Hayır kesinlikle. Çok farklı bende. Dayanamıyorum görüşürüm zaman bile gülmeye başlıyorum. Ya ona sarildigimi düşündüğüm zaman gözlerim doluyor saçma sapan duygulanıyorum. Hayatıma giren bütün adamlari onunla kiyasliyorum. Üzülüyorum neden o değil şimdi yanında olan diye. Bilmiyorum saçma sapan değişik birsey
ilk sevgilin mi? Cok saçma hareketlerin var
Hayır değil. Ama çok başka bende yeri. Farkındayım evet. Ama oda öyle. Şimdi babası çocukken vefat etmiş annesi bu durumdan sonra psikolojik sorunlar yaşamaya başlıyor. Evin bütün yükü bunun üzerinde. Abisi yuzbasiydi kaza geçirdi bacağını kestiler. Hepten buna kaldı. Okudu çalıştı. Geldi uzun yıllar kpss ye çalıştı. Gündüz araba yıkadı kütüphaneye gitti gece gitar çaldı şarkı söyledi. Yani bana ayıracak düzgün bir ilişki yaşayacak fırsatımız olmadi hiç bizim. Ailesine karşı o sorumluluğu hiç bırakmadı çünkü. Kardeşleri okuyordu onlara yardımcı oldu. Yani bu sebepler bilmiyorum bu kadar sorumluluk sahibi olması ailesi için kendinden çok şey feda etmesi çok etkiliyor beni
etkiliyosa aç kamera , hak etmiş :D
Açmamamin sebebi hayır dediğimde saygı duyması ısrarcı olmaması. Yoksa cinsel bir istekle bile ac demiş olsa ben zaten ondan başkasını düşünemiyorum ki tabiki ona açıcam 😀
Hayır lafını niye kabul etsin ki , sen bağlısın. Boş yere kavga cıkarıyon. Uğraştırma adamı.
Ya Ne demek neden kabul etsin. Hayır istemiyorum diyince tamam peki demesi gerek. Yani bir insanı istemediği birseye zorlamak doğru mu
Sana saygısı yok demek ki
Off en sinir olduğum erkek tipi konuşmak istesem konuşurum zaten mk ne darlıyosun
Aşırı narsist ve kanser. Engelle yoluna bak bacım
ergen galiba bu ne zhsnsj
30 yaşında bir adam ne ergeni ya
yuh benim 15 yaşındaki kuzen daha olgun
öküz öküz
Ver yolu gitsin
Abartmış
Sadist