Tüm sosyal medya hesaplarımı kapatıp her şeyden uzaklaşasım var. Size de oluyor mu arada böyle?

Tüm sosyal medya hesaplarımı kapatıp her şeyden uzaklaşasım var. Size de oluyor mu arada böyle?

Nedense arada bir böyle bir his geliyor içime. Ne zaman böyle hissetsem tüm hesaplarımı silip pişman oluyorum djdjd Sonra tekrar yeni hesap açıyorum tabi. 🙄
Tüm sosyal medya hesaplarımı kapatıp her şeyden uzaklaşasım var. Size de oluyor mu arada böyle?
Cevapla