Hayatın herkes için adil olmadığını bilerek yasamak sizi de karamsarliga itmiyor mu?

Ne yazık ki hayat herkese aynı davranmıyor. Kimi maddi manevi iyiyken mutluyken kimiyse her türlü batağa saplanmış ve çıkmak için çok uğraşması gerekiyordur. Tabi çoğu şeyin yolunda gittiği bir hayatınız varsa sorduğum soruya takilmaz umursamazsuniz bile ama kötü şartlarda yaşayanlar zorluklarla mücadele edenler sizi karamsarlığa itmez mi bu adalatesizlik?
Görüşler için teşekkür ederimmm💔🎈🎈
Hayatın herkes için adil olmadığını bilerek yasamak sizi de karamsarliga itmiyor mu?
Cevapla