Sizce ben yalnızlığa mahkum muyum?

32 yaşındayım işsizim bekarım asosyalim gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti senelerdir hiç evden dışarı çıkamıyorum senelerdir evdeyim hiç sosyal hayatım olmadı hep işsiz asosyal yaşadım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım bile olmadı hiç arkadaşım çevrem de yok
Sizce ben yalnızlığa mahkum muyum?
Cevapla