Sorunun aşk ilişkileri ne ne alakası var anlamaya çalışıyorum... hayır tek kategoride fenomensiniz sorularınız direkt vitrine alınsın diye kısık karakter sorusu bursa sorulmaz ki 🤷♀️
Öyle bir şey yok. Çünkü öyle bir şeyin sonucu sadece hayal kırıklığıdır... Ne çok sevmek, ne de çok istemek... Her şeyin aşırısı zararlı. Herkes hak ettiği kadarını alabilir, sadece... Ne fazla, ne de eksik...
En sevdiğim ailem, istediğimse planlarımın gerçekleşmesi için uygun zeminin oluşması.. Elimden alınması durumunda ise 🤷♀️ aileyi konu dışında tutacak olursak, kaldığım yerden devam ederim yapacak bişey yok..